Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, August 18, 2010

Dugaan Ramadhan

Hari ni hari keempat aku puasa..dan ujian bulan Ramadhan aku dah mula rasa...dari pukul 8 pagi tadi sampai sekarang hati aku sakit sangat-sangat sampai orang lain hampir jadi mangsa rasa bengang aku, rasa marah aku...dan sampai sekarang air mata aku belum lagi menitik walaupun dah 2,3 kali dia bergenang-genang mintak ditumpahkan....sebenarnya takde isu pun tapi ayat-ayat sms tu jadi aku bengang campur sakit hati dan dicampur persekitaran yang berlaku kat aku hari ni serta fizikal aku yang agak tergugat sebab perut aku meragam...

Aku boleh hormat orang, aku boleh berlembut tapi kalau orang dah mula sarcastic dengan aku, aku akan jadi 2 kali ganda sarcastic campur sadis dari itu...dari pagi semalam lagi sms yang dihantar agak menyakitkan jiwa aku nih...kot iye pun ckp elok-elok je lah kan...aku ni kalau dah start sakit hati mulalah nak jadi keras kepala, jadi hati batu...dan sms aku terima pagi tadi memang menyakitkan hati..dah doktor bagi aku MC nape plak aku nak letak unpaid leave kat email aku...ada ke dia kata aku letak dia dalam position yang menyusahkan hidup dia...aku memang pantang kalau pagi-pagi, aku tengah fresh, orang ganggu gugat perasaan aku...kan jawapan aku kau tak boleh terima...dan petang tadi sms kedua dari dia sebagai jawapan untuk sms aku balas pagi tadi menambahkan sakit hati aku hampir-hampir je aku berbuka telan air mata....tapi sakit hati akan tetap aku balas dengan jawapan yang menyakitkan jugak...tapi aku guna bahasa paling halus...dan aku tau bahasa aku tu cukup tuk buat kau tak senang duduk seminggu ni...tunggu la bulan 9 ni aku masuk...aku bagi surprise kat kau (tapi aku tau kau mesti dapat jangka)....

Nasib baik aku ada dua orang kawan aku yang setia sms dan ym aku hari-hari berjaya menenangkan aku...terima kasih sebab korang berdua berjaya buat aku senyum ngan ketawa walaupun air mata aku dah manja-manja je kat kelopak ni nak keluar....

p/s: pergghhh..satu hari aku tahan derita perut pedih...sampai berbuka aku jadi tak leh nak makan...takpe sahur nanti aku makan..orang janji abah orang makan....
 

5 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam elly,

sabar ye.
manusia sentiasa cemburu dengan apa yang orang lain ada.

*senyum sikit.. (@___@)

hamzah ian said...

betol tu ape akak azrina ni kate..

Aku adalah aku said...

Reen & Mezah: Salam...tq ye..ni dah senyum lebar-lebar dah...

Anonymous said...

Sapa yang kacau2 kau tu, nak aku tembak...?

Mummy cantek

Aku adalah aku said...

MC: Tolong...dialu2kan...