Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Saturday, August 21, 2010

Ada Sendu Dalam Tawa...

Yes...aku tukar template blog aku lagi....masa mula-mula dulu aku tekan nama dia, aku masuk blog dia, aku terkedu...hehehehe...aku kata aku hilang ingatan masuk blog sendiri..rupa-rupanya kitaorang kongsi template yang sama...Bila aku baca eh bukan aku punyer..Kak Luna yang punyer...

Aku tak tau kenapa aku sensitif je dalam minggu ni...mood aku berubah-ubah..aku boleh je ketawa seronok-seronok, senyum-senyum manis (bukanlah sesorang, kecuali kalau baca blog kelakar) lepas tu kejap je mood aku berukar jadi mendung...tadi Abah cakap sesuatu yang buat aku sedih sampai sekarang...tapi takpe, aku tau Abah tak dapat oksigen dia, jadi kadang-kadang dia cepat marah..err tapi aku takde pun oksigen-oksigen ni pun cepat je marah...so aku paham Abah...

Tadi aku layan citer hindustan kat TV2, takde la sedih sangat, tapi aku boleh nangis..pastu bila aku ingat apa Abah cakap tadi, lagilah laju air mata aku ni..ntahla aku ni degil, keras kepala (kot bila nak berubah ntahla, kena ada dorongan nih)...mujur aku tak menjawab, kot menjawab panjang jadinya ceramah Abah...aku ngan Abah memang macam ni, rapat tapi selalu gak perang dingin...eh tapi betullah nape aku jadi sensitif semacam ni...memang Mak pernah cakap, aku dari kecik senang sangat menangis, suka aku nangis, sedih lagi la aku nangis...Lagi satu mood aku ni berubah-ubah sebab aku ada seminggu je kat sini...memang la lepas ni aku still lagi balik ke sini, tapi takde lah dah nak merasa duk lama-lama ngan mak abah macam ni...rindu la weh...

p/s:  Aku sensitif kalau Abah yang cakap...pedas weh....terutama topik yang aku tak berapa gemar nak dengar...

6 comments:

Unknown said...

mesti tengok cerita Bewafaa tadi... hehehe

Aku adalah aku said...

Acik: Ye betullll....lama tak layan, lagu2 dia best...hehehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku toreent je...susah nak layan bulan puasa ni..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sejenis program untuk download apa apa aje

kakLuna said...

hehe..aku lak mula2 td hilang ingatan. eh betul ke masuk blog elly?rasanya template sama?

Aku adalah aku said...

Luna,

Betul la tu...aku tukar la..sebab tiap kali bukak ko punyer, terasa mcm sendiri punyer...hehehehe