Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Saturday, August 21, 2010

Ingatkan Dah Pupus....

 Sukanya aku tengok dia...hensem mamat nih...aku memang minat sangat dengan dia..tiap kali kalau aku tengok tv ada drama, kebetulan dia berlakon memang lah aku terpacak depan tv..time tu kalau sesape ajak aku dating walaupun muka lelaki tu macam Tom Cruise sanggup aku postpone...

Aku suka kalau drama lakonan dia tu dialog selamba giler dengan gaya muka dia yang toya campur poyo....kalau drama telenovela yang aku tak pernah miss drama Na O Mei...suka aku tengok dia bercakap, gaya dia dengan pakaian selam dia tu dengan rambut basah ala-ala manja....ye aku tau dia suami orang..bukan la aku fanatik tapi kalau dia ada kat tv, kalau pakwe sebelah aku pun aku tak peduli...

Sambil aku tulis ni, sambil aku layan citer cerekarama kat TV3 tajuk Emily...lakonan dia dengan Nabila memang menjadi la...gila-gila dan dialog guna gaya bahasa percakapan harian...dalam suasana romantik pun still cakap selamba..memang aku suka senang dan direct to the point...takde madah-madah, takde hint-hint, takde kias-kias..tak yah semak kepala...
p/s : Memang betul apa dialog dalam drama ni; "Aku ingatkan lelaki yang baik dah pupus"

11 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

gaya lakonan dia bersahaja jek.
ada tarikan tersendiri dia ni..

Anonymous said...

Aslmkm.
:) Teruja gitu, ya?

Aku adalah aku said...

Reen;

Betul tu....aku mmg suka dia...

DDrFauziah;
Salam...Teruja bangat...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

racun yang ko bagi tu aku belum minum..jadi aku belum pupus

Aku adalah aku said...

Brutal;

Aku dah tukar jadi madu....ada beran nak minum?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bulan puasa kalau tak aku dah minum

Aku adalah aku said...

Agak2 ler, aku suh pun lepas bukak pose...ko nih pun...

Unknown said...

betullah..memang best cerita malam tadi...tapi tak suker ery serabai camtu..macam semak ajer akak tenguk.

Aku adalah aku said...

Kak Ina KL;

Haah malam tadi dia serabai sikit...tapi tetap suka...hehehe

penjejak maya said...

salam ziarah ke sini..

Aku adalah aku said...

PM;

Salam...

Terima kasih...