Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, August 10, 2010

Berehat Untuk ari ini...

Untuk hari ini aku berehat dulu...anatar alasan-alasan yang logik dan boleh diguna pakai ialah:-

1. Masalah kesihatan (perut dan kepala bergilir-gilir minta diberi perhatian, untuk diberi ubat yang sepatutnya)

2. Masalah kekeringan idea (dari semalam idea tak datang-datang disebabkan masalah no.1)

3. Masalah penyakit 'M' menjelma (aku rasa macam malas semacam je, sebab hormon la ni, PMS)

4. Masalah kebosanan (tapi aku suka duduk ngan mak n abah...aku dah start rasa sayu bila pikir kena balik shah alam cukup bulan ni)

5. Masalah gelisah (mana aku na cari duit raya ni??)

Aku rasa cukuplah sampai kat sini dulu, sebelum aku jadi tukang karut yang paling pandai merapu dalam dunia ni...InsyaAllah esok adalah citer lagi...

p/s: serius ari ni hati aku sayu bila pikir aku akan balik shah alam tak lama lagi....

No comments: