Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, August 19, 2010

Dan Aku Semakin Serba Salah....

Okay aku mengaku aku dah jadi tak keruan...aku serba salah ni....sms dia buat aku dalam keadaan aku tak keruan...lain sangat sms dia pada aku ari ni...aku baca sms kepada dia..tak pernah aku letak harapan...semua sms selamba lawak biasa-biasa je...

Dan sms akhir dia sebelum dia pegi terawih tadi buat aku telan air liur...nampaknya bila aku jumpa dia minggu depan aku kena terus terang...Serba salah aku dibuatnya...dan semakin aku menjadi bimbang, ada yang terluka nanti...

Doa aku moga apa yang bakal aku lakukan tidak akan meyebabkan ada hati-hati yang bakal terluka..moga aku diberi kekuatan...

p/s: pening kepala aku ni weh...

2 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

all the best ..

Aku adalah aku said...

Tq Reen...