Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, August 19, 2010

Rasa Bersalah...

Tetiba aku rasa bersalah ngan kawan aku ni...aku tau dia baik sangat ngan aku, dia amik berat tentang aku, dia prihatin sangat dengan aku....bil tepon aku bulan ni pon dia tolong bayarkan...

Aku suka sms dengan dia, seronok sebab dia tak suka merapu...dia telus orangnya, baik dengan aku..walaupun dia jauh lebih muda dari aku, tapi dia tau hormat aku...

Tapi aku terpaksa mengelat sikit ngan dia, bukan aku dah bosan, tak sama sekali cuma.......
tangan ngan jari-jari aku ni dah lenguh nak tekan2 punat kat handphone tu, jawab ngan antar sms dia...terpaksa aku bagi alasan agar dia tak perasan aku sebenarnya mintak rehat jap untuk sms...

Tapi aku rasa bersalah ni...macam mana ye...

p/s: takut jugak dia kecik hati nanti....

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

betul ke dia baik...berapa berat ko dia dah ambik...tak payah guna ubat kurus

Aku adalah aku said...

aku bersangka baik dia baik.....

Kak Anie said...

Kadang2 kita jadi serba salah kerana tidak mau mengecilkan hati kawan...tp adakalanya kita terpaksa juga berterus terang...cuba lah cakap tapi biar beralas...

Aku adalah aku said...

Thanks Kak Anie...akan cuba jalan yang terbaik...