Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, August 26, 2010

For The rest Of My Life....




Mak dah ada seorang suami yang sangat-sangat sayangkan Mak...sayang Mak walau apa pun...dulu Abah pernah sakit dan berada dalam keadaan hampir kritikal..Mak tetap di samping Abah...Kini setelah Mak sakit, Abah tak pernah berjauhan dari Mak...Abah selalu cakap, Mak tiada galang gantinya...takkan ada yang serupa macam Mak..Abah kata, Abah beruntung dikurniakan isteri macam Mak...

Mak lagu ni orang tujukan untuk Mak..Mak anggap lagu ni dari Abah ye Mak...orang abadikan kisah Mak dan Abah dengan lagu ni kat blog orang ni...sebab orang nak semua tau orang bersyukur dapat melihat cinta dan kasih sayang Mak ngan Abah yang semakin utuh walaupun usia semakin lanjut...

p/s: Aku? Memang tersentuh sangat bila menghayati lirik ini...dan aku tetap akan berdoa satu hari nanti doa aku akan dimakbulkan...

5 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ni adalah contoh terbaik..

semoga menjadi panduan kita dalam melayari bahtera rumahtangga..

*eh aku ke cakap tu.. keke..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

oppss...

aku baru accept YM ko.


lupa tadi..hehe..

Aku adalah aku said...

Reen;

Cayalah Reen....

Aku sudah melihat ko meng'accept'nya...

penjejak maya said...

salam,

moga kasih syg sampai ke syurga..

Aku adalah aku said...

Penjejak Maya;

Amin...