Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Sunday, August 08, 2010

Asyik Bergaduh Je....

Aku kalau dengar dia mula menjerit aku memang tak tahan.....nak aku bangun, nak menengok (sambil berlagak gaya gayah kepochi) aku tak larat...luka di perut aku ni masih lagi dalam proses pemulihan...dah 3 hari berturut-turut dah aku dengar mereka saling jerit menjerit, saling menyalahkan satu sama lain...dah hilang rasa hormat sebagai sahabat....

Dia kalau boleh bergaduh tu memang jadi rutin hari-harinya....tak kira asalkan ada jiran datang, dia nampak dia mesti ajak bergaduh...kadang-kadang aku pelik kenapa la dia ni suka sangat bergaduh...bukan dengan yang ada kat rumah ni, dengan semua jiran dia bergaduh...nak kata dia macho takde la macho mana sangat....macho lagi Upin...nama pun ntah apa-apa...Kea'...ni dah 3 hari Upin asyik diajaknya bercakaran, saling menjerit, maki hamun...selama ni Upin tak pernah kacau hidup dia...sejak Upin ada hubungan dengan si betina ni dan dah berjaya ada anak luar nikah ni, Kea' merasakan kegagahan dia dicabar....selalu abah je yang jadi tukang lerai....tapi ari ni dia dah tak kacau Upin dah...sebab abah dah standby ngan parang...sebenarnya Kea' ni bukan dengan Upin je diajaknya bergaduh, dengan semua jenis kucing jantan yang ada diajaknya bergaduh...mungkin agaknya hidupnya hari-hari stress....sebab hari-hari dia dengar tuan dia marah-marah...maka Kea' merasakan kalau tuannya boleh buat macam tu, kenapa aku tidak....Kucing pun tau stress, tau tension....

p/s: Entry pendek sebab aku tengah kering idea untuk mengarang....sakit perut.....

2 comments:

13may said...

alamak....ronda ronda sampai sini...

dah lama tak layan blog :D

btw, selamat berpuasa :)

Aku adalah aku said...

Blog kau dah lama tak update apsal? Aku tgh tunggu citer kau nih...

selamat berpuasa....