Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, September 29, 2010

Kena Susun Dah.....

28.9.10.......ari ni aku masuk keje terlewat 5 minit..tak tau la kenapa jalan jam lebih dari biasa....mungkin agaknya cuaca hujan so semua orang berhati-hati drive kete....sampai opis aku ada orang baru tengah belajar...so untuk sementara aku duduk kat sofa....seronok gak duduk disitu tanpa apa-apa gangguan......

Dalam kul 12.00 macam tu sekali lagi discussion dengan Tuan Director berlangsung.....nampak sangat Tuan Director aku dah pening kepala....nampak gayanya aku kena cepat-cepat belajar...kena masuk labour room, kena masuk OT...Tuan Director aku suh aku belajar semua menda tu dengan melalui sendiri pengalaman tu semua...kuat ke aku nanti nak tengok...aku pon tak tau....


Aku balik macam biasa...sempat juga aku pegi minum dengan meimei dekat pelita kat Plaza Shah Alam...enjoy borak sampai tak sedar waktu berlalu...balik umah terus bersihkan diri....pujuk diri sendiri tuk laundry...giler banyak...haish....dah keje macam ni kenalah aku susun jadual dengan lebih terurus lagi....memang penat....

Tengah aku me'laundry' Aam SMS suh pegi makan kat umah..since Mak ngan Abah ada kat situ, maka aku pon berkejar kesana...siap-siap makan (makan sikit je)...duduk kejap terus balik, sampai umah sambung laundry.....siap kul 12.00 tghmalam...sempat borak dengan kawan aku ni, tapi dia tu yang buat aku tido senyum sampai pagi...boleh aku bangun pagi aku gelak bila ingat citer tu....memang lawak sangat okay.... terima kasih ye ko buat aku gelak tengah-tengah malam...sib baik takde sape dengar.....

p/s: hari ni rasanya terkejar-kejar lagi aku...patutnya tadi aku masuk OT...tapi aku belum sedia lagi...esok la kalau takde apa-apa aku masuk......



4 comments:

Unknown said...

SALAM,
APA CERITA NYA ? KONGSILAH SIKIT !

Aku adalah aku said...

LF;

Citer dia kisah seram yang lucu....hehehehe...sila rujuk kat blog b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

errkk promosi percuma

Aku adalah aku said...

Helmy;

Mana ada percuma...aku charge tu....