Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, September 23, 2010

Aku Sayang Kamu.....

23.9.10.......sejak balik dari opis, handphone aku buat perangai...satu bar pon takde line...haish ntah apa ler kenanya....aku periksa handphone Ntot line full bar je,,,aku punye zero...huh apa la kena ngan ko ni handphone....setelah sekelian lama kita bersama, ini la kali pertama dia wat hal....berangin macam tuan dia jugak....

Tadi sempat gak aku  tepon Abah....aku ceritakan suasana tempat keje baru aku....dan aku berkata pada Abah, harap-harap ini hinggapan aku yang terakhir...dah tak nak rasanya nak terbang ke mana lagi....biarlah aku disini...mungkin cita-cita aku yang satu itu aku pendamkan saje...ada Hikmah disebaliknya kenapa Allah tak izinkan aku mencapai cita-cita itu....Abah sempat nasihatkan aku supaya belajar banyak bersabar dan mengawal kemarahan agar jangan sampai mengikut perasaan....sempat jugak aku usik Abah, bahawa perangai sape la yang aku ikut tu...Abah tertawa kecil bila mendengarnya....

Rindu jugak pada Mak tapi masa aku tepon Mak tengah berehat tido....2,3 ari ni Mak ada jugak cuba nak melaksanakan puasa sunat, tapi Abah kata Mak hampir tumbang....tapi takpe insyaAllah hujung minggu ni Abah ngan Mak akan disini....seronoknya....

Kekawan opis selalu komen gamba Adi Putra yg aku letak jadi wall paper laptop aku....dan ada sorang kawan aku nak tolong jumpakan aku ngan dia...kalau ada rezki aku leh la jumpa dia.....lompat bintang sepuluh kali....yeyyy

p/s: Rindunya Abah ngan Mak....x sabar rasanya....

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

siap ko adi

Aku adalah aku said...

Helmy;

Adi kata ok je....

Lompat Bintang lagi...yeyyy....

Anonymous said...

sudah baca ke tiga -tiga post dri..g kann... hang sapa ya...
hang dah tengok dri post..g tu tak kan membuat pilihan pun... sama ada ke dua cina atau siam.. g tu bergurau dengan semua .. akhirnya membuat pilihan..untuk bagi hadiah aje....tapi kenapa dia tak bagi kamu hadiah tu.. aku dah kebas dua pcs ..
hang tau g ..jenis tak tau nak melukakan sesiapa..hang jangan rapat dengan dia karang syok baru padan muka hang

p/s Afandi Rahman

Aku adalah aku said...

En.Afandi;

Ko ni selalu komen kat blog Helmy aka G...ko tak teringin ke nak tulis blog macam dia...mesti aku pon selalu pegi komen blog ko...

Aku yang taknak hadiah tu..aku dah cakap awal2 kat dia...aku bukan reti ngan menda2 tu semua....dia pun ada bagitau aku ko awal2 dah kebas 2...tapi kalau ko nak hulur kat aku satu, I dont mind...

Apa ke halnya aku nak luka...takde la aku nak syok kat dia wat masa ni...3 org tu dia nak campak mana...komen ko kat blog aku ni dah layak buat entry utk blog tau....