Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, September 23, 2010

Maka Kejelah Aku.....

22.9.10......ari kedua aku ditempat baru...dah 2 hari aku bawak kete ala-ala Formula One (konon).....memang semua orang tau kalau area Alam Budiman, Puncak Perdana, Cahaya SPK, Subang Impian, Kayangan Heigths sampailah simpang traffic lite...jamnya leh tahan....aku sampai opis lagi dua minit 8.30....

Kesibukan sedikit demi sedikit melanda diri....tepon leh tahan gak berbunyinya...termasuk lah ada satu mesej misteri dari seorang akak yang ngajak aku ke rumahnya ari kamis ni...tapi aku tak tau akak mana...no pon aku tak kenal....misteri tul akak ni, mesej dia plak macam jawab mesej ucapan ari raya sambil menjemput....salah nombor kot tapi ntahla....

Petang tadi sempat la berdiskusi ngan Tuan Pengarah....banyak menda dibincangkan...dan aku terasa bahu aku nak jatuh kebawah..besar tanggungjawab aku nih....dan harapan Tuan Pengarah ngan Puan S sangat tinggi....lagilah aku rasa terbeban nih....takut kot-kot tak terlaksanakan.....amanah orang tu....takpelah aku redah kasi pecah...hehehehe

Ni nak kena membaca sikit....kena buat ulang kaji sebab Tuan Pengarah nak jumpa esok...so dia nak pastikan aku faham semuanya esok.... dan dah tentu-tentu diskusi berlanjutan lagi......

Kawan aku BKG ada sedikit jauh hati dengan aku sebab aku kesibukan aku nih....takpe esok-esok aku datang jumpa ko ek....sian ko...

p/s : Kepala hangin aku muncul ari ni....sib baik dapat segera diredakan....


4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

keck kecik suka sangat main upeh pinang..bila beso habis jalan raya..

Aku adalah aku said...

Helmy;

Seronok apa main upih pinang tuh...pastu gi mandi sungai...


p/s : makasih la ek.....err tak mo lah pandang belakang

Pencacai Alim said...

1,2,3,4,5

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Ko kira apa jugak weh.....