Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, September 08, 2010

Dah Abis....

7.9.2010....memang aku rasa tak berapa sihat...oleh kerana rasa tak sedap badan, lepas letak minyak angin Yuyi...terus lena sampai lah kul 10.00 pagi BKG tepon...itupun sebab nak tanya pasal sijil yang aku print tu...Dia ajak aku pegi kedai, tapi sebab rasa sakit badan ngan kepala tak hilang lagi...so aku tolak la pelawaan dia....

Abis je update blog aku sambung lepak kat umah sampailah kul 3.00 petang...pastu aku keluar jap jumpa BKG, borak2 sikit ingat kan nak ucap selamat hari raya tapi dia kata malam nanti sambung lepak...aku pun kata ok...aku gerak balik, sebab adik dah antar sms suh pegi umah Aam kumpul kat sana sebelum 6.30 petang untuk gerak pegi Tropicana Golf Club....dah janji ngan Cu (Makcik aku) kita orang berbuka kat sana...so kiranya semalam adalah hari terakhir agenda aku berbuka di luar......

Aku sempat layan Abang Long yang memang kalu tiap kali berbuka kat situ, spaghetti jadi pilihan...tiga pinggan spagetti ngan semangkuk yong tau fu....abis kat dia sorang...tapi badan tetap gak kurus kering....Hazim plak makan sosej...geram tul aku tengok dia..bulat je badannya..paling seronok tengok dia tersandar kekenyangan dalam kete....comey sangat-sangat....

9.30 malam kita orang gerak balik....dalam perjalanan Meimei call ajak minum...aku setuju, kitaorang lepak kat Al-Rafi Bistro kat seksyen 13 sampai kul 11.30 malam....rupa-rupanya dia baru baik demam...pastu gerak balik, sempat call BKG tanya jadi ke jumpa....katanya jadi lepas dia make sure adik angkat dia yg sorang lagi dah selamat naik bas....

8.9.10, kul 1.00 pagi aku keluar lepak ngan BKG kat Rahmath Bistro Alam Budiman....tapi tak lah lama...kul 2.00 aku dah balik, selepas mengucapkan selamat hari raya dan bermaaf-maafan....balik, bila dah bersihkan diri terasa segar plak...terus update blog...lepas tu macam biasa ronda-ronda blog sampai ngantuk....
 p/s : Kul 2.00 petang hari Rabu aku ngan adik gerak balik Raub....kat sini aku nak ucapkan berhati-hati lah bila memandu tak kira dekat atau jauh, tak kirala balik  Sekinchan ke, Raub ke, Taiping ke, Benta ke, Batu Pahat ke....ingatlah orang-orang tersayang ye....

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Elly;

Last call berbuka kat luar tu.

Berhati-hati di jalan raya.

Aku balik Khamis tengahari lepas settle apa-apa yang patut.


ps: tadi TM line kat umah aku ni down.. Baru hokey.

Aku adalah aku said...

Reen;

Tulah...ari ni aku berbuka di kampung....

Ko pun sama berhati-hati ye....

patutlah ko senyap je....

Unknown said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

Aku adalah aku said...

LuahFikiran;

Terima kasih...Selamat Hari Raya...

LaiLiE iZaNi said...

hehhehe...elly tc juga blk ke kpg nt...lailie dh smpai umah dh smlm...kete sgt byk, tp slmat xjam gle...huhuhu...take care..=)

Aku adalah aku said...

Lailie;

Dah sampai...kat highway tak jam...sampai nak masuk Raub jam gile2....

Selamat Hari Raya