Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, September 22, 2010

Belum Lagi Fasa 2.....

21.9.10.....susah juga aku bila cuba melawan rasa hati....syiuh syiuh syiuh....pegilah jejauh....tak mo aku layan...kalau layan jadi meloemojiwangbunga.....hish....

Ari ni aku mula sepenuhnya di tempat yang baru....mula-mula terasa boring jugak sebab Puan S tak sampai-sampai lagi....bila nampak je kelibat dia aku terus je duduk berdepan seperti seorang lelaki yang tengah mengadap tok kadi tuk baca nikah...huh melalut lagi....lepas dah memahami tugas-tugas yang bakal dilaksanakan, mak aih besar jugak tanggung jawab aku....tapi aku rasa macam suka je...tak terikat dengan rutin, ada kepelbagaian..eleh baru hari pertama....tengoklah nanti kalau tak kurus aku ni sebab daki tangga untuk ke tingkat 4 hari-hari, memang jenis lemak tepu lah dalam badan....

Dari semalam handphone aku dok bunyik dapat jemputan bukak membukak rumah....kalau ikutkan dah penuh tu...kalau sehari lebih dari 2 buah umah.....aku rasa macam nak lari balik kampung je lah....alasan aku kukuh sebab nak amik Mak ngan Abah datang sini...minggu depan kan ke sepupu aku nak tunang...huh ni lagi satu bikin panas telinga je lah jawabnya....tak pe tak pe tahan je lah kan.....

Apa yang aku tau, aku sekarang ni semua dalam fasa satu....belum masuk fasa 3 ke 4 ke 5 ke atau seterusnya...itupun kalau ada...aku dah tetapkan sampai umo 36 taun masih sendirik aku carik anak angkat je lah....lagi pun Mak ngan Abah dah setuju walaupun tak sepenuh hati....

Tetiba plak hati aku ni jadi sayu campur sedih campur pilu campur kedu....nak air batu campur sejuk la plak...takpe tolak je lah tolak tolak....

p/s: Ni lah akibatnya kalau tengah tak keruan.... sampai Buletin Utama pun aku lupa tengok.....


4 comments:

alien said...

dah2
g tido, layan mimpi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jangan sedih sangat...kann banyak kekawan ... pergi sembahyang sunat dulu

Aku adalah aku said...

Alien;

Tak ingat tido tadi ada mimpi ke tak....

Aku adalah aku said...

Helmy;

Pening-pening.....ko tu lagi kena wat solat sunat bebanyak....