Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, September 09, 2010

Yeayyyy Raya!!!

8.9.10....Disebabkan waktu nak bertolak lambat lagi, aku sengaja melambatkan waktu bangun tido...siap-siap aku keluar kejap menuju ke Plaza Masalam...setel apa yang patut terus balik umah barulah siap-siap packing untuk balik kampung....Pegi umah adik, aku parking kete kat sana...hujan tetiba turun lebat....memang kuyup aku sementara nak pindahkan barang-barang ke kete adik....

Singgah Subang 2, amik 2 hero kecik ikut balik dulu...Ibu ngan Abahnya akan gerak balik malam....perjalanan sepanjang highway berjalan lancar...waktu jammed dah tamat sebab kitaorang gerak kul 2.30 petang...tapi sampai je nak masuk Raub, fuhhh leh tahan jugak jammed nya....sampai si Hazim dah tak leh tahan terpaksa buang air kecik tepi jalan....

Sampai umah...aku termembebel tengok hasil jahitan langsir yang ditempah...untuk RM250 keje memang macam hampeh....malas aku nak cakap banyak..sakit hati rasanya...si bibik indon lagi lah suh bersihkan umah, keje macam budak cuci punggung tak bersih....memang aku marah,....sebab dia buat sebelum kitaorang balik...kalau kitaorang ada memang siaplah....tunggu Aam ngan isteri gerak dalam kul 10.00 malam, katanya sepanjang perjalanan jam...dalam 2.30 pagi tadi baru dorang sampai...sib baik aku memang tido lambat....

Ok aku memang tak pandai nak buat kad raya...cukuplah aku ucapkan kat kekawan semua, serta mereka yang diam-diam membaca dengan ucapan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR BATIN"

p/s: bangun pagi ni tengkuk aku masih lagi sakit....dan InsyaAllah tahun depan kitaorang beraya ngan orang baru....Hero-hero kecik bakal dapat adik....seronoknya aku...best kalau perempuan pastu kembar.....sukanya....



2 comments:

Unknown said...

SALAM,
UCAPAN YANG SAMA. HATI2 DI MANA2. BUKAN SAHAJA DI JALAN RAYA

Aku adalah aku said...

LuahFikiran;

Salam...Terima kasih....InsyaAllah....