Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, September 16, 2010

Mode Raya Dah Takde...Baru Raya Ke enam......

15.9.10....Abah pesan jangan buat keje berat-berat sangat sebab tanggung sakit aku sesorang....orang lain tak tau sakit aku macam mana...jadi aku wat keje yang biasa-biasa aje...

Malam ni sepatutnya aku kemas semua gelas-gelas ngan bekas kuih raya...ye la esok aku dah nak balik...takkan la nak biarkan Abah yang kemaskan..harus letih Abah nanti...mana nak jaga Mak, nak masak lagi....sebab kitaorang dah takde...dah balik....

Abah ngan Adik siang tadi pegi jamuan hari raya selang sebuah umah dari rumah kita orang...sedara Abah jugak sebenarnya....ramai jugak orang yang datang...aku tak pergi sebab tak nak tinggalkan Mak sorang-sorang (alasan ler tu)...ari ni aku berborak ngan Abang Jal di YM...Abang Jal cakap dia ada call aku sebelum raya...tapi aku tak pernah angkat....aku tak perasan...Malamnya aku borak lama ngan Abang Jal...macam-macam yang kami citer...termasuklah tentang "dia"....last-last aku cakap, susah-suah aku ngorat Abang Jal je lah....hehehehe....tu yang kitaorang borak sambil gelak sakan....sebab ada ayat-ayat lawak yang abang Jal cakap sampai ada yang dia tersalah dengar...apalah Abang Jal nih....

p/s: nape la aku rasa macam tak best je entry ari ni....tak best langsung citer aku dua tiga menjak nih....

2 comments:

Unknown said...

SALAM,
APA KEADAAN SEKALIPUN, CERIAKAN DIRI DAN JAGA KESIHATAN DAN PERBANYAKKAN AMALAN YANG BAIK.

Aku adalah aku said...

Luahfikiran;

Salam...

InsyaAllah....