Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Monday, September 06, 2010

Khas Untuk Dia.....

Wajarkah aku melayan rasa ini....
Wajarkah aku lupakan permainan hati....
Wajarkah aku hanya sendiri....
Melaluinya dengan lorong hati yang sepi....

Dia tahukah apa yang aku rasa....
Dia tahukah susahnya melawan hiba.....
Dia tahukah bila rasa terseksa....
Dia tahukah rindu yang bertapa.....

Wajarkah aku alirkan air mata....
Sedangkan aku tahu dia tak pernah tahu....
Wajarkah aku terus melayan sebak di dada....
Sedang aku tahu dia tak pernah tahu.....

Perasaan kau datang dengan cara yang paling misteri....
Aku takkan pernah nafikan kurniaan Ilahi....
Tapi wajarkah aku rasakan ini untuk dia....
Sedangkan aku tahu dia takkan tahu sampai bila-bila....

p/s : Fuhhh kalau tetiba hati aku ni tumbuh bunga sampai jadi taman...ni lah jadinya....takde kena mengena dengan mereka yang pernah terlibat dalam entry aku sebelum ni...Khas untuk dia je...



6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

huiiihhh...

tak pandai aku nak luah2 camni..
papepun; dengar kata hati.


ko email hp ko kat aku : azrina@tasek.com.my

kalau takde hal aku singgah masa raya nanti. InsyaAllah.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ni sah sah untuk hm24 yang lain jngan perasan

Aku adalah aku said...

Reen;

nanti aku emailkan no ku...jangan lupa tengok...apa2 calling2...sila singgah ye...

Aku adalah aku said...

Brutal;

Hish cuba ko baca note kat bwh tu..takde kena mengena dengan org yg ada dlm entry aku sebelum ni....so bukan untuk dia.....

Ingat "Sedangkan aku tau dia tak pernah tahu.."

LaiLiE iZaNi said...

hanya elly je tau sapa kan..ktorg tmpang bc jela...hehehhe

Aku adalah aku said...

Lailie;

Betul betul betul.....hehehehe