Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Friday, October 01, 2010

Ini untuk "dia"....

Kalau hati kata suka
Nape diamkan
Kalau hati kata sayang
Nape sembunyikan
 
Bila rindu datang bertandang
Nape nafikan
Bila kecewa menjelma datang
Nape nak dilayankan

Setiap detik hati berkata
Setiap saat otak berfikir
Kata hati cuba luahkan
Kata otak jangan nanti malu 
 
Aku dah tau dia gembira
Aku dah tau dia bahagia
Aku dah tau dia ada yang punya
Aku dah tau dia siapa yang punya
 
Degil sangat hati ini
Sukar sangat untuk menafikan
Makin lama makin dalam
Makin lama makin bertambah sayang

Indahkah alam jika dia punya rasa yang sama
Indahkah hari jika dia akan sudi menerima
Pahit akan terasa jika dia tiada
Perit akan terasa jika dia jauh disana
 
Takkan tercapai tangan ini menggapai bintang
Bintangkah dia sehingga sanggup ku petik
Pujuklah diri sedarlah hati
Dia bukan untukku dan aku terus sepi....

p/s: Keletihan kerja dengan persiapan kenduri membuatkan aku kekeringan idea nak taip entry...tapi pelik jugak aku, sibuk macam mana pun aku, "dia" tetap aku ingat, kemana aku pergi, "dia" tetap ada....di hati......

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

rebut aje walaupun dalam mulut naga

Aku adalah aku said...

Helmy;

Cari penyakit aku nak masuk mulut naga tuh....

alien said...

ni kes tengok dari jauh je la kan
huhu

Aku adalah aku said...

alien;

nampak gayanya macam tu lah...dari jauh je lah....