Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, September 22, 2010

Apa Motip??

21.9.10....huh tak penah-penah aku wat entry 2 kali untuk citer satu hari....nampak sangat hati aku tengah berbuku macam rasa nak luku je kepala lutut si HM24 laju-laju...tak tau apa motip nyer....

Sepatutnya lepas aku berbuka aku gi tengok anak-anak aku, yang bukan dilahirkan oleh aku tapi oleh kawan baik aku....dan selalunya kalau hati aku tengah tak keruan lepas je jumpa dorang mesti aku dah tak kesah....si kenit 2 orang ni kalau orang tengok bila jejalan ngan aku memang akan pelik tahap gaban...mana taknya kulit dorang memang putih melepak tak sama macam kulit aku pon...rupa lagi la takde.....ye lah dah bukan aku yang ngandungkan dorang....aku ke, kawan aku ke tak pernah ajar panggil mummy kat aku...tapi sikenit ni masa umo dia 3 tahun, bila dia dah petah cakap tetiba je panggil aku mummy...kalau jejalan ngan aku kat shopping complex jangan harap la aku nak ngorat...Mama dia tak kesah...dia leh jerit kat satu shopping complex panggil Mummy kat aku nih...okay perenggan ni adalah kisah aku rindu kat sikenit....ni kalau Mama dia tau aku duk berkurung kat umah lepas berbuka semalam memang kena la lagi nih....padahal umah adalah jaraknye tak jauh sangat...turun bukit je.....

Ni gara-gara si HM24 yang kunun-kununnya nak jumpa aku kejap...since dia ni selalu berbuat baik ngan aku tak sampai ati perempuan aku ni nak kata tidak...kul 9.30 malam SMS aku, dia kata maybe lewat sebab kat Kajang ada open house...haish apa motip ko ni mamat...dah tau ada hal tak yah la ngengada kata nak jumpa....dah la aku tak leh nak reply SMS dia balik...siaplah ari ni akan aku pegi bayar bil tepon...huh.....oleh kerana aku letih sebab dah start keje, dan membawa balik keje untuk di study namun satu inci pun aku tak usik....takde mood betul aku.....aku ni bukan apa kalau dah start bengkek (tul ke eja tu) je...mulalah..hangin satu badan....kot iye pun ko takut aku keluar ke mana (ni takde lain la, sikit-sikit ungkit pasal Faizal) cakap je lah...takkan la ini cara ko secara tak langsung nak make sure aku duk kat umah je...apa motip, gua blom hak lu yang mutlak kay....Faizal?? dia ni lah Abang Jal yang aku sebut-sebut tuh.....

Dan aku kalau dah sakit hati, bengkek maka ko tepon pun malas aku nak angkat..ntah sampai kul bape ko tepon aku...malas aku nak layan....lebih baik aku layan tido je....nape la banyak menda-menda yang buat aku bengkek berlaku dalam satu hari....termasuklah hal "dia"...mencik la....dah macam bebudak la aku berkelakuan sebegini...dasar anak manja (huh tak sedar diri tul ko ni elly)

p/s: mak aih dah kul 6.30 pagi...mandi-mandi...Subuh......ralit ler tu...

8 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

masa bercinta memang macam tu..cari je titik pesamaan ...jangan cari titik berbezaan...hm24 aku caya ko

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...
This comment has been removed by the author.
Aku adalah aku said...

Helmy;

Huh pandai ko nasihatkan aku kan....ko je lah amik HM24 tuh....

p/s: xpuas hati tul aku ko sokokng dia, nape ko tak sokong aku ek

kakLuna said...

aku tatau nak komen apa.. :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

cemburu perlu ada dalam diri lelaki..tanpa cemburu tiada lelaki mampu menjadi nohada yang betul,kapal pasti terumbang ambing.. awak awaknya pasti terkeliru ..kemana tuju kapal hendak di bawa ..sedangkan laut bergelora di pukul ribut..

nota : aku selalu sokong ko..tapi dari belakang je... opss jangan pandang belakang...

Aku adalah aku said...

Luna;

Cukuplah ko sokong aku ek....

Pencacai Alim said...

wah brutal..hebat ah..hakhak

Aku adalah aku said...

Pewncacai Alim;

Suka ko kan....