Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Monday, September 20, 2010

Hari Minggu Duduk Kat Umah Je lah....

19.9.10....aku keseorangan ari ni...bangun je tugas pertama selepas selesai tugas utama ialah pegi tutup semua lampu yang aku bukak....dan semalam aku tido dalam keadaan yang paling terang benderang....aku ni perempuan yang berani macam mana pun ada jugak kecutnya...

Lepas Zohor barulah aku keluar pegi beli makanan tuk isi perut aku yang tak berapa lapar ni...tempat yang aku tuju KFC di ekstrem park seksyen 13...turun kete dah ada niat nak beli apa....balik umah aku makan...lepas makan aku lepak...tetiba aku rasa penyakit lama aku datang balik...migrain aku ni serang aku pelan-pelan...mula-mula denyutnya sikit je...lama-lama aku tak leh tahan..lari naik atas aku muntah sampai keluar semua isi perut aku....lepas tu terus telan 2 bijik panadol actifast...terlelap aku....sedar-sedar dah Maghrib...lajak dah aku nih....Ampunkan aku Ya Allah....

Malamnya aku keluar jap, pegi cari roti gardenia dan aku beli teh lemon ais cap seasons....ingat nak makan tapi selera takde...terus bukak laptop ngadap blog....sempat aku tolong  dia ni Brutal yang masih solo  tolong dia link kan semula nuffnang kat blog dia...berukband aku ni lembap plak masa tuh....Ok akhirnya berjaya gak..maka bertambah lah hiasan kat blog ko kan....

Dah pun masuk ari Isnin aku masih lagi tak tido...mata kalau dah lelap pastu jaga balik memang lah sampai pagi pun leh je segarnya...HM24 selamat sampai dari kampung....sempat sms jap ngan aku sampailah aku suruh dia tido sebab nanti nak keje plak....sempat jugak aku rasa teringin nak makan nasi lemak daun pisang...mana nak cari ek...si brutal cadangkan cuba makan nasi lemak telur sambal kat...arghhhh!!! aku mencik aku lupa kat mana dia cakap tadi....huh macam mana nak cakap kat BKG nih.....

p/s: Nak buat n3 lain sebenarnya...tapi esok-esok je lah aku watnye...

7 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nasik telur berlada kat kampung kuantan bukit kuda kelang

atau nasik lemak kapar

alien said...

encik brutalsolo kene la banje barang nasi lemask sebungkus dua

Aku adalah aku said...

Helmy;

Thanks.....Akan segera dikabarkan pada BKG

Aku adalah aku said...

Alien;

Cadangan disokong....

Pencacai Alim said...

nape tak [egi beraya..sebulan kan..

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Battery aku dah low...so kena charge kasik full bar...

mrireus said...

Nasi lemak kapar kt ne?