Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, October 06, 2010

Keletihan yang berterusan....

4.10.10.....Letih namun tanggung jawab perlu dilaksanakan...bangun awal sebab pegi keje dari rumah Cu...berjaya pujuk Mak ngan Abah untuk tido semalaman lagi...maka aku pun tido dirumah Cu sebab itu syarat yang dikenakan....berjalan keluar untuk ke kereta, hampir aku dilanggar kereta berjenama Waja yang dibawa agak laju dalam kawasan perumahan....aku tak sedar bila ingin melintas, hinggalah terdengar bunyi hon yang kuat....

Keje walaupun penat tapi masih lagi boleh berjumpa klien sebab temujanji dah ditetapkan dari minggu lepas....balik opis terus sambung paper work yang tertangguh....keluar makan tengahhari pun agak lewat...sempat bungkuskan nasi ayam dekat tesco extra untuk Mak ngan Abah...sedap kata Mak ngan Abah....malam keluar makan bersama-sama di Kelana Jaya di restoran Dong Yi Shun (halal, chinese muslim)....siap makan balik, siap-siap untuk tido.....sempat jugak aku update blog dan terus tido....

5.10.10.....pegi keje macam biasa, ari ni Mak ngan Abah balik Raub....sebelum keluar aku salam peluk cium Mak ngan Abah macam biasa....dan salam Cu...Cu sempat pesan minggu depan dia tepon untuk banje massage...hehehehe...suka suka..... 

Ari ni ari yang agak sibuk untuk diri aku....pagi sebelum sampai opis aku singgah gerai pakcik baik hati depan perdana...seronok men'tapau' makanan, duit tak cukup lagi 20 sen....aku plak tak kuarkan duit lagi dari mesin duit....dengan jujur nya aku cakap kat pakcik tu dan pakcik baik hati cakap "takpe lah Nak, pakcik halalkan setakat 20 sen tuh"...susah nak cari orang  berniaga macam tu sekarang ni...5 sen pon sanggup dorang tunggu..patutlah ramai orang beli kat gerai pakcik tu.....

Bermula waktu keje macam biasa aku mengadap laptop, dan petang ada berdiskusi ngan bos besar....panjang jugak diskusi kami sebab memang dari pagi kami sangat sibuk....bercerita dan saling bertukar idea, selesai, aku kemas barang-barang dan turun buat observation di kaunter, lepas tu terus gerak ke salon untuk trim dan cuci rambut....memang la aku penat sebab sempat aku terlena sekejap....balik umah mandi-mandi keluar semula untuk makan dengan BKG...singgah di restoran Sri TTDI belakang tesco extra....order mee goreng, tapi hanya diberitahu stok mee dah abis setelah makanan yang di order oleh BKG dan jugak Anis sampai....terus hilang mood nak makan, hanya minum segelas teh o limau panas....

Balik terus je aku naik ke atas...siap-siap untuk tido...cuba bukak blog, masuk YM...sempat tinggal pesan kat sorang kawan yang tak online...sampai ari ni takde jawab-jawab...beruk band dia buat hal macam beruk band aku jugak...slow sangat-sangat...dan malam tadi niat nak update blog tak terlaksana sebab aku terlena ketika menunggu nak bukak blog....dan terlena aku tu membawa sampai ke pagi..hanya terjaga bila alarm clock handphone antik aku berbunyi menyuruh aku bangun pada jam 6.00 pagi....dan rupa-rupanya laptop aku terpadam sebab abis bateri....

p/s : aku sangat rindu dia, aku selalu memikirkan untuk berterus terang, tapi aku takut kehilangan dia sebagai kawan....aku tak sanggup nak hilang kawan....

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sound aku kalau kat tesco tu..aku sepelaung aje

Aku adalah aku said...

Helmy;

InsyaAllah....erkk ko sudi ke?