Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, October 12, 2010

Jeritan Hati Aku....


 Entry ini pendek aje dari aku...bukan entry yang biasa...cuma aku rasa nak menjerit je pagi ni...tak tau kenapa...stress kah aku tidak pun...tuntutan keje yang tak selesai lagi..itu biasa aje...
Tapi aku tau hati aku tersentuh sekarang ni....nape ek aku jadi sensitif tak tentu hala...
Sungguh bukan aku....selalunya aku tak amik port pun....
Ari ni semua aku letak dalam periuk untuk dimasak bukan ada rasa pun...
Ahh..biarkan je lah...kalau dilayan rasa hati, boleh mati...
Parah benar bunyinya....rasa nak tido je...jangan bangun....
Agar aku tak perlu berfikir...apa?? aku lari dari MASALAH....
Tak cuma aku mengelak dari rasa yang aku rasa....
Dah pergi dari hati jauh-jauh...jangan datang lagi ek....
 p/s : Nasihat untuk aku, jangan dikisahkan, dilayan apa yang dirasa...DIA BUKAN MILIKKU....


1 comment:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

belum ada cop sirim boleh jadi milik sapa pun