Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Saturday, October 23, 2010

Ada Semua.....

Aku tak tau nak kata apa...kepala aku buntu....
Aku cuba berlagak tenang, tapi hati membara bergelora...
Aku jadi malas, mengada-ngada jugak bila asik nak mengadu je....
Aku kena buang rasa bengang aku....
Aku kena jugak buang sifat ngengada aku....
Aku dah kata stop kat diri aku, jangan ngengada nak ngadu

Si comei aku dah menunjukkan rasa tak puas hati....
Merajuk diri sebab rasa diabaikan....
Dah lama aku tak manjakan Si comei....
Kesian dia aku sakit dia pun demam...
Bercerita bersembang ngan si duda Cik Man....
Ditemani BKG ada sekali....Si comei diperiksa tadi...
Cik Man bising, marahkan aku...huh..minyak hitam dah nak kering kontang...
Kesian Si comei.....

Adik demam aku pun tak tau...
Abah bimbang suruh bertanya....
Adik kata dia dah ok, tadi tido lena
Dah aku pesan jangan lupa ubat ye dik....

Ada yang benci, masih ramai yang sayang...
BKG pulak sentiasa ada cuba buat aku happy....
Bawak aku ke sana dan ke sini....
Kalau tak ikut alamat teruk aku dileteri
Akan dikata asyik nak layan rasa hati.....

Rindu Abah, Sayang Abah.....
Rindu Mak, Sayang Mak....
Pujuk diri sabarkan hati....
Dah lulus pun bila cuti aku mintak tadi....


p/s : Kepala aku masih semak, hati plak senang aje tersentuh, dah dewasa pun kadang-kadang macam budak-budak....tapi orang kata kalau kot iye pun nak merajuk biarlah pada yang sudi memujuk.....

4 comments:

alien said...

sabar yo lah

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

biasala...tersentap tu...kang ok kita buat terjun tiruk kat sungai pahang...
makan patin masak lemak cili api...
atau patin bakar cicah asam room

Aku adalah aku said...

alien;

ni tgh sabar bebanyak la ni....

Aku adalah aku said...

Helmy;

Terjun tiruk aku tak nak...mati lemas aku nanti....

Ikan patin.....