Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, October 27, 2010

Bila mata terpejam......

Ari ni....kul 6.15 macam biasa aku bangun, mandi siap-siap.....
7.30 pagi aku dah keluar umah panaskan enjin kete...gerak ke tempat keje....
Sempat aku singgah gerai pakcik baik hati, beli kuih....
Tengok jam punch card dah kul 8.15 pagi....
Pintu bilik dibuka, lampu dibuka, laptop dibuka......

Kul 9.30 pagi aku gerak ke MBSA.....
Berdiskusi selama satu setengah jam disana...macam-macam isu....
Balik semula ke opis...kul 12 tengahhari....baru nak duduk jap, bos besar dah cari.... 
Bertanyakan perkembangan, penerangan lengkap diberikan.....
Pergi ke OPD jumpa staff kat situ, bertanyakan mereka....
Aku terangkan beberapa prosedur berkaitan beberapa perkara....
Aku rasa ari ni adalah dekat sepuluh kali aku turun naik tangga dari tingkat 4 ke ground floor...

Balik umah, kul 5.30 aku dah jejak dalam umah.....
Sempat aku masak maggie, masak simple sebab yang makan aku je....
Sambung buat laundry, selesai semua.....

Sempat jugak bertanya diri larat tak nak buat entry....
Katanya larat jangan citer panjang....tapi panjang gak ni ha....
Kini mata aku sangat mengantuk.....badan aku sangat letih.....
Aku nak tido...sebab esok macam biasa 6.15 pagi aku dah kena bangun.....




p/s : Rindu hari-hari...hari-hari Rindu.....dia satu kurnia....

4 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

elly,

hari2 rutin yg sama aje kann..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

macam mesen sian ...

Aku adalah aku said...

Reen;

tu lah pasal...nasib baik keje aku ada je kepelbagaian dan kepeningan

Aku adalah aku said...

Helmy;

Tapi ada perasaan tau....