Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, October 27, 2010

Si comei

Sensitif....perkataan ni memang hangat kat tempat keje aku...kat sini orang-orangnya sangat sensistif....pening kepala aku bila pagi-pagi dah kena menjadi penenang.....susah kalau ada tukang cucuk pastu yang dicucuk senang plak melompat....

Ok aku nak tinggalkan isu diatas...malas nak ingat.....hal keje biarlah tinggal kat opis ye tak....aku tiap-tiap hari pegi balik keje menaiki si comei.....selalunya sambil aku drive si comei, ada macam-macam aktiviti aku buat....aktiviti paling utama aku ialah menyanyi mengikut lagu-lagu yang keluar kat radio....dan dah tentu-tentu beserta dengan gayanya sekali....tak boleh blah betul...itu salah satu cara aku naikkan mood aku untuk bekerja tau...

Sambil drive si comei, aku jugak suka melihat cermin terutama ketika si comei tidak bergerak akibat jem....dan ketika itu lah aku akan melihat mata...membetulkan rambut...atau pun aku melihat orang yg drive dibelakang aku....lagi satu selalu aku akan perasan bila driver sebelah suka tersenyum kat aku...ala bukan apa gelakkan aku lah tu...agaknya kelakar kot tengok mulut aku bergerak-gerak sambil ada je gayanya....

Aku jugak suka memerhatikan pemandu disebelah....nape? kalau single leh la pandang-pandang...lagipun duduk regang...hehehehe pinjam lirik si Ana Rafali....main mata hobi aku...berbalas senyum juga adalah hobi aku...

Lagi satu kalau aku memandu si comei di waktu malam...cermin panadang belakang tu aku suka tengok...pernah sekali aku tengok orang berasmaradana, bercium-ciuman....aku pandang sampai la traffic lite yg merah menjadi hijau.....kelakar jugak, bila mereka perasan yg aku sedang memerhati..tak ke tersipu-sipu jadinya....

Itu kisah aku bersama si comei....next week aku nak kena hantar sicomei masuk klinik....untuk diservis...dah lama si comei tak aku manjakan...kesian dia....

p/s : inilah akibat bila takde idea tapi nak menulis gak.....


2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

perisa apa jem di pagi itu

Aku adalah aku said...

peanut butter ngan strawberry