Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Sunday, October 24, 2010

Lagu Ini Untuk Dia....

Andainya aku tatap matanya...
Mampukah aku luahkan.....
Andainya aku luahkan....
Mampukah aku hadapi reaksi darinya....

Biarlah dia mengerti satu hari nanti....
Walaupun ketika itu waktu itu tiada lagi....
Walaupun aku tidak lagi ada disini...
Tidak pernah ada rasa untuk disesali....

Hanya melalui lagu aku luahkan
Hanya melalu tulisan aku bingkiskan...
Tidak pernah aku harapkan...
Dia akan tau jua nanti bila tiba saat itu...

Aku tidak pernah lupa pada yang SATU
Sentiasa memohon Petunjuk dan HidayahNya...
Cinta dan Kasih adalah milikNYa...
Dan biarlah Dia menentu segalanya....




p/s : Bila rindu aku mula berpuisi....

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

errk

Aku adalah aku said...

Apa?

Pencacai Alim said...

errk..hakhakhak

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Ko gelakkan aku...tak pe tak pe...