Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Sunday, October 17, 2010

Citer Bolasepak

16.10.10.....Aku teruja ari ni....nape ek...sebab aku buat pertama kalinya setelah hampir 12 tahun menetap di Shah Alam, akan memasuki stadium Shah Alam...apa lagi...menonton perlawanan bolasepak la bagi merebut The Sultan of Selangor's Cup...ada 2 games....pertama Selangor Veteran vs Singapore Veteran....dan kedua Selangor Selection vs Singapore Selection....dan juga aku nyanyian dari artis-artis seperti Dato David Arumugam ( Alleycats), Francessca Peter dan Jamal Abdillah...gambar dorang aku tak amik....

Selangor Veteran menang 1 - 0, tapi Selangor Selection kalah 3 - 0....aku abis je 1st half balik je la....perut pun dah lapar, bersorak sakan konon......tapi sempat aku selitkan beberapa gambar suasana semasa perlawanan berlangsung....sila tengok la ye.....

 Inilah dia BKG yang selalu aku sebut-sebutkan tu...anak jati Selangor, tetap cool tengok bola...aku yang anak Pahang ni yang sorak sakan.......sebelah tu ada aku...tengok lengan baju je lak ek....

 Ni gambar penjaga gol Singapore Selection tengah panaskan badan....tengah padang tu veteran tengah bertarung....seberang sana penontonnya sama meriah ngan tempat yang aku duduk....penuh merah kuning....

Ni antara rupa paras penyokong-penyokong Selangor.....masih ada yang bertanduk.....

Memang seronok sekali sekala bila dapat tengok game bola kat stadium...feel woooo.....kiranya ini kali kedua aku ke stadium..kali pertama di Stadium Bukit Jalil.....Actually ada banyak lagi gambar yang boleh aku rakam....tapi BKG kata jangan....sebab depan kitaorang ada jugak couple dok berasmaradana....dua badan jadi satu.....haish....kesudahannya aku dok tengok dorang lebih dari tengok game bola.....

Apa-apa pun aku rasa seronok...sebab dapat jugak aku beriadah.....keletihan, stress bekerja dapatlah aku atasi.....ucapan terima kasih untuk BKG yang sudi membawa aku menonton game bola malam ni...dan dia memang suka gelakkan aku bila ada gelagat aku yang bagi aku biasa, tapi bagi dia kelakar......

p/s : Dan kul 2.30 pagi tadi aku telah membuat spot check ditempat keje aku....huh kena leter abis-abisan ngan BKG dan jugak Ntot sebab tak fikir diri sendiri.....nak wat macam mana tanggungjawab yang telah diamanahkan...terpaksa rela je la kan.....

8 comments:

Fnd Rocka said...

Alang2 piala malaysia dah kalah..piala yg ni pun kalah gak.huhu.aku skali je pnah gi stadium shah alam..

alien said...

6-0 la kene
hohoho

Aku adalah aku said...

fndrocka;

Pemain Singapore ada mat saleh ada negro....mana tak kalah....

Aku adalah aku said...

alien;

masa aku tinggalkan stadium 3-0....sebab tak sanggup tengok dorang kena belasah lagi 3 bijik....

Unknown said...

SALAM,
TERIMA KASIH SUDI BERKONGSI.

Aku adalah aku said...

Saudara LF;

Sama-sama....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku sedang lena diulit sepi

Aku adalah aku said...

Helmy;

Boleh la layan citer Sepi