Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Friday, October 22, 2010

Genap Sebulan Dah....

Hari ini pada bulan yang lepas hari pertama aku
Hari ini pada bulan yang lepas aku malu-malu
Hari ini pada bulan yang lepas aku masih termangu
Hari ini pada bulan lepas aku masih kelu

Hari ini pada bulan ini aku dah sebulan disini
Hari ini pada bulan ini ada tragedi
Hari ini pada bulan ini telah aku dengari
Hari ini pada bulan ini ada yang aku tangisi

Hari ini pada bulan yang lepas aku dah putuskan
Hari ini pada bulan yang lepas aku tak kisahkan
Hari ini pada bulan yang lepas dah aku katakan
Hari ini pada bulan lepas aku dah kata jangan kisahkan

Hari ini pada bulan ini aku terdengar tanpa sengaja
Hari ini pada bulan ini aku terdengar mereka mengata
Hari ini pada bulan ini ditelinga ku sendiri jelas ternyata
Hari ini pada bulan ini aku jadi mangsa kata mengata

p/s : Aku peliklah melayu ngan melayu pun nak berdengki...cubalah tanam sikap saling tolong menolong membawa bahagia....semua dah ada suami, semuanya dah ada anak....dah ada yang bercucu pun...tak boleh kah fikir dengan matang....itu sebab hidup saling dikeliling syak wasangka..sebab hari-hari asyik nak mengata aje...ingat buat jahat, jahat lah datang pada kita...kalau buat baik, InsyaAllah baiklah yang datang....

9 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

MACIK TU GELISAH SEBAB NAK MONOPUS ENGKAU JANGAN LA AMBIK HATI SANGAT..YEK

KESAN KESAN BILA MONOPUS NI AMAT MENGANGGU TAU....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

KO DENGAR LAGU ( SWAY VERSI BARU DAN LAMA AKU SUKA ..KOT BOLEH HILANG PENING http://www.youtube.com/watch?v=-9aJQMBdHOc&feature=related

Wahida Nasution Thakhrim said...

biasa la.. kalau org lain ada lebih sikit memang ada yang dengki.. buat tak tahu aje..

Aku adalah aku said...

Helmy;

Terseksa aku kalau semua2 yang ado tu nak menopus...

Jap aku tgh ingat, rasanya makcik tu dah kot....

nanti aku dengar lagu sway tu....

Aku adalah aku said...

Wahida;

Tq ye banyak2...ni tengah pujuk diri untuk buat tak tau...tapi tau je lah hati perempuan ni, kalau dah tersentuh susah nak hilang kesannya...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wat dono jer..


tulah kan orang kita ni. Tak de keje lain..

tu yang aku kat ofis selalu wat hal sendiri.

kalau sapa nak ikut aku, ikut.. kalau tak, aku tak ajak kuar pun. Aku kuar sorang2 lagi aman...

Cikbelog said...

setuju sangat! kenapa manusia sesama manusia takleh buang sikap kedengki tu yea??iskk

Aku adalah aku said...

Reen;

Tu lah...pelik aku kekadang....dah tua-tua pun nak berdengki..aku la ni bercakap bila penting je....

Aku adalah aku said...

dunspeak;

susah nak kikis kalau dah sebati....kena muhasabah diri selalu...