Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Saturday, October 16, 2010

Penat....

15.10.10....sekejap je aku rasa masa berlalu...tup tup dah Jumaat...walaupun Sabtu keje, tapi untuk urusan yang penting Jumaat adalah hari last untuk selesaikan....sebab hari Sabtu biasanya keje-keje santai je....

Ari ni kami ramai-ramai meraikan harijadi Tuan Director...aku bab menolong kemas-kemas, susun-susun no hal punyer....tapi adalah perlu diingatkan semalam kerana kekerapan aku turun naik tangga meyebabkan sakit dibahagian operate ketara sangat...pagi ni bawak sampai ke malam memang lah nak je aku nangis tahan sakit....

Petang elok je selesai keje-keje, abis je waktu pejabat, aku singgah di Al-Rafi Bistro di seksyen 13 untuk berjumpa Mei Mei...borak-borak....lama tak jumpa banyaklah cerita.....kemudian bergegas balik....lepas Maghrib berjumpa ngan BKG....dah lama tak berkumpul ramai-ramai....bercerita di kedai kopi....lanjut sampai ke tengah malam baru la beredar masing-masing.......

p/s : bangun pagi ni tadi terasa sakit dibahagian operate lagi ketara....dan aku kesiangan ari ni...

2 comments:

Unknown said...

SALAM,
BUAT KERJA JANGAN SAMPAI LUPA DIRI. KESIHATAN KENA JAGA DAN PERLU DIUTAMAKAN JUGA. ELOK JUGA JUMPA DOKTOR BERTANYAKAN APA MASALAHNYA !

Aku adalah aku said...

Salam Saudara LF;

Terima kasih atas ingatan...tapi sejak dah keje dekat hospital ni lagi malas nak jumpa doktor...hehehehe