Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, October 12, 2010

Bila Hari Selasa.....

12.10.10....bangun pagi tadi terasa segar kepala...kepala je segar...tetiba hati aku dipaut pilu....nape plak ek....sebenarnya perasaan aku bercampur aduk...dengan stress keadaan keje, ala itu biasa je, dan juga perasaan aku pada dia, ntah bila nak akhirnya.....mata aku belah kiri plak terasa gatal, ada bengkak sikit macam ketumbit...sungguh tak selesa....eh eh pandai je korang kata aku intip orang..mana ada...aku akan mengalami masalah mcam ni bila tido aku tak teratur....dan bila tido tak teratur maka kesannya kat mata aku, dan secara tak langsung kat mood aku....aku tido lambat memang dah biasa, tapi mesti kena pastikan tido aku tu dalam keadaan tido yang betul...dah dah dah...tak tau aku nak terangkan....

Rindu pada Mak ngan Abah dah mula mencuit hati, irama gurindam jiwa mula bermain.....demam Abah dah elok, cuma selsema Mak je belum baik...kesian diaorang....mujur ada Angah balik menjenguk....saat ni nak je aku balik sendiri drive, tapi condition kereta plak tak mengizinkan....mula lah pikir alangkah baiknya...hah sudah, buang jauh-jauh....alangkah baiknya kalau aku mampu menggaji seorang driver..senang je aku suh dia hantar aku kemana-mana.....angan-angan la ko ek....

Tekak aku teringin nak makan, nasi lemak daun pisang macam dulu-dulu masih belum kesampaian...ada yang mencadangkan nasi lemak dibeberapa tempat..terima kasih atas cadangan...cadangan je la ek....cuba offer nak bawak aku ni sekali gi makan kan bagus...ok itu aku saje cakap je..aku tak serius pun...ada rezeki aku dapatlah makan nasi lemak yang sedap tu....

Mereka di ofis sudah mula perasan dengan perubahan aku...aku dah mula jadi pendiam sikit....alasan aku memang munasabah sebab aku sibuk..aku ada masa sebulan untuk pastikan apa yang dirancang dapat dijalankan dengan sebaiknya....stress sangat aku, takdelah biasa je....dan aku tau bos besar agak rimas sebab aku dah mula push dia secara halus....hahahaha....aku terpaksa okay...aku tak nak gaji aku dapat tiap-tiap bulan tak berkat....aku tak mo makan gaji buta, itu orang kata......tapi kalau dah aku dipertanggungjawabkan aku kena laksanakan sampai sempurna...curik sedikit waktu ofis untuk jenguk atau type blog adalah untuk rehatkan mata dan minda..sebab setiap waktu lunch tengahhari aku hanya berhenti untuk solat Zohor sahaja....selebihnya aku sambung keje.....ari ni memang ramai singgah ditempat aku..ada yang meluahkan apa yang dirasa, amik jalan selamat suruh mereka menulis cadangan dan hulurkan pada penyelia mereka...tak mo pandai-pandai bagi cadangan lebih-lebih...nanti ada lagi murai berkata-kata......

Tonton citer Chinta waktu petang sebab ada Adi Putra je...selebihnya aku hanya tengok tanpa ada sedikit pun penghayatan.....tonton citer Asmara hanya setengah jam pertama aku memberi perhatian...setengah jam berikutnya aku dah mula bukak blog, update blog.....aku rasa kalau Adi Putra ada dalam citer ni, harus satu jam aku tumpu beri perhatian....mata aku pedih, jiwa aku disagat pilu...eleh bunga-bunga plak ayat....tadi member sms tanya nak sarapan apa pagi esok, dah order bihun goreng sambal kerang....

p/s: ada masa lelaki ni boleh jadi terlebih sensitif lebih dari perempuan...tak tau dah nak cakap apa....

6 comments:

alien said...

jiwa kacau~
tarik napas dalam2..
chill..

Aku adalah aku said...

Alien;

tengah chill sedaya upaya...hehehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

AYAT TU MACAM MENGATA KAU JE...
KO ADA F/B ( MUKA BUKU DIA KOT..BUDAK SEC 25 SERI MUDA .. KEKAWAN AKU )

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

saja tulis macam tu nak test ko on line ke tak

hamzah ian said...

waaa

Aku adalah aku said...

Hamzah;

nape kah ko dik oi....