Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, November 24, 2010

Memang aku takde mood

Serius aku takde mood.....
Dari semalam bawak ke ari ni....
Sakit gigi, sakit hati, sakit semua.....
Mencikkkk sangat.......

Bila aku takde mood.....
Makan pun aku tak nak...
Malam tadi BKG bawak gi makan pun aku tak abis....
Balik rumah terus aku rasa lesu penat letih....
Memang betul aku takde mood.....

Biarlah aku malas nak pikir apa dah....
Aku nak concentrate keje......
Aku tak nak kisah dah......
Biarkan...biar je.......
 
Nanti ada masa aku nak cakap ngan kuda (betul tak mummy cantik??)
Suap kuda tu makan sambil borak borak....
Walaupun kuda tu angguk ngan geleng aku tak kisah....
Sebab aku tau itu kuda...memang tak leh bercakap...
Kalau bercakap aku cabut lari dulu....
Giler apa kuda bercakap.......
 
p/s: Nak diam je ari ni....

8 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kesian kuda tak salah apa apa

Aku adalah aku said...

Abis tu sape lagi yang ada

Pencacai Alim said...

sakit ati sebb sakit gigi

Cempaka R.Minta said...

hii
cempaka datang
add cempaka juga ya

noor said...

sakit gg mmg xder mud kan huhuhu

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Dah baik dah sakitnya....

Aku adalah aku said...

Cempaka;

Ok akan di add.....

Aku adalah aku said...

Noor;

Hilang secara auto....