Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Sunday, November 14, 2010

Aku dan Diriku

Bertemankan kopi o panas satu mug....
Sambil tengok rancangan Pelik tapi Sedap....
(pengacara tak best, tapi aku suka tgk yg dorang masak tu) 
Dua resepi tak berapa pelik bagi aku....
Dah siap pon terhidang....
(la bukan aku masak, dalam TV tu)

Hari minggu memang hari santai aku.....
Jenguk kat luar, cuaca panas jadi redup....
(hmm nak hujan lagi nih, syiok kalu leh main hujan) 
Masih lontar dadu, nak keluar ke tak nak....
(itu aku tipu mana ada dadu kat umah ni)
Siyes malas tul nak keluar umah ari ni.....
(takde ke nak ajak saya dating?...hehehehe gediks tau) 


Raya haji beberapa hari je lagi.....
Tapi nape aku macam takde semangat je....
(mungkin sebab tak cuti ler tu..)
Ada jugak keje nak buat nih.....
(Presentation Tuan Director vs keje part time aku...)
Pening jugak kepala nak cari idea nih...

Rindu, rindu serindu rindunya.....
Rindu mak, rindu abah, rindu dia jugak....
(nak dengar tak sore dia eh...)
Bila ada waktu lapang macam ni....
(lapang apa, pegi basuh kain tu elly....)
Suka tul fikiran tu sampai ke Old Trafford.....
(kunun kunun je....tak sampai ke situ pon....)


p/s: Nak kuar ke tak ni....??

7 comments:

Semarak Api said...

Kua je kak..redup2 cmni best jejln! tp sbnrnye kdg2 bl offday xde plan pape trase sgt nikmat dpt duk umh je.ble rilek2..hehe

pestime drop commnt here.sblm ni ade jejln jer :)

Aku adalah aku said...

Semarak Api;

Kuar jugak akhirnya...ronda ronda dalam kete....

Thanks ye sebab dah tinggalkan komen....selalu jugak baca blog awak...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

mekde sec 2 nak paki org part time

Aku adalah aku said...

Helmy;

Sec 2...tidakkkk....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Dah malam ni...takyah kuar dah..


hehe.. datang komen waktu ni, cakap waktu nilah...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Elly,

ko tak balik raya ke?

Aku adalah aku said...

Reen;

Hehehehe...aku dah kuar dah siang tadi

Aku balik malam raya...tapi ntah la..