Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, November 11, 2010

Positif ye...positif....

Esok aku bos besar kata aku boleh masuk lambat.....
Di kepala dah bermacam macam aku bayangkan....
Balik lambat aku tak kisah..ala setakat extend 2 jam dari waktu biasa....
Tak de hal lar....best wooo.....

Rancangan pertama, tak payah kalut kalut siap siap awal pagi....
Maybe lepas Subuh aku leh nap jap.....atau pun berangan makan ubi rebus....
Ni kalau aku dapat makan ubi rebus time time hujan macam ni....
Adi Putra lalu pun aku tak nampak....
Dapat cicah kelapa ke, sambal bilis ke, ikan masin ke....fuuhhhh.....

Rancangan kedua, aku nak gi tukar tayar kete.....
Ingat ari ni nak gi..apakan daya perut aku meragam.....
Lagipun ada dokumen tak complete akak tu buat....
Tak jadilah jugak aku jumpa client......
So demi untuk berbelanja dgn berhemah terutamanya minyak kete....
Aku dengan sendirinya memutuskan untuk pegi esok aje.... 
Senang sekali harung je.......

Rancangan ketiga aku, aku nak menenangkan diri.....
Aku positif ari ni.....
Aku tak nak dah fikir yang bukan bukan.....
Aku cuba lalui semuanya dengan tenang.....
Takut?? Memang perasaan itu sentiasa takut....
Paling takut hilang orang yang kita sayang, kita rindu.....
Rapatnya aku dengan sorang teman jugak mebuatkan aku jadi takut kehilangan....
 Adanya rasa wujud tanpa sedar, rindu tanpa paksaan....
Buatkan aku.....hmmm tak yah la nak tulis.....

p/s : Yeyyyy yang penting esok masuk lambat.....

6 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ada ubi rebus kat alam sentral kat bahgian luar yang ada kedai mee mee dan kopi tu ..waktu pagi je... sec 6 kat pasarny ,,tapi tak tau la ok ke tak ubi nya

Aku adalah aku said...

Dah mintak BKG carikan...nak harapkan orang tu...sampai tua la jawabnya....

Bulan Purnama said...

heehe..msuk lmbat..bngun awal

Aku adalah aku said...

Azman;

seronok tul...

Anonymous said...

Wow,bestnye dengar pengalaman ni....

Aku adalah aku said...

Nia;

Best eh...hehehehe