Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, November 02, 2010

Dilema aku sesorang....

Siyes aku tengah keliru....
Aku macam dah tak tau nak buat apa...
Usik apa aje jadi semua tak kena....
Buat apa aje, semua jadi serba tak kena....
  Tapi takdelah sampai beri kesan ngan keje aku....
Tetap jalan lancar walaupun kepala aku ni macam macam ada....

Aku nak update blog pun jadi malas....
Jangan aku tinggalkan lagi blog aku bersawang sudah la....
Sebab Mr.blog aku lah yang paling setia....
Tak pernah komplen apa pun....bila aku tulis apa apa aje....
Hati aku tenang bila mengadapNya...memohon agar ditetapkan hati ku....
Jangan sampai ianya memberat dihatiku sampai membebankan dia....
Walaupun ada kelegaan, ada sedikit penyesalan...ntahlah.....
Itulah aku....dah ku pujuk hati jangan berfikir yang bukan bukan....

Mood di ofis mood nak cuti...ari sabtu keje setengah hari tapi aku cuti....
Bertemu mak ngan abah mungkin mengubat lara dihati...
Malam tadi bertemu adik-adik, makan makan di Kota Damansara...
Dah merancang kami semua akan balik...yeyyyy meriah tau bila reramai balik....
Macam biasa aku takkan memandu....adik aku yang bongsu Izhar tetap setia membawa ku....
Takpelah dik...selagi ko belum kawin, esok dah berjodoh ngan awek ko tu, Kak de tak kaco kay....

Tahniah ucapkan pada Abang Long (Haziq).....
Result exam dia yang menunjukkan peningkatan yang sangat Makde banggakan....
Walaupun ada subject yang turun takpe....usaha tangga kejayaan sayang....
Kerana terlalu nak bercerita ngan aku semalam.....
Sampai tersalah memanggil aku kakak...hehehehe...muda ye Makde kamu ni....

p/s : Aku happy...tapi dalam happy tu ada gundahnya...

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

orang tak guna tangga dah guna lif makde oi...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

mak de oh mak de...

takyah dilema2...
malam ni kita YM.. eh ?

aku selalu terlupa nak on padahal tiap2 malam on9..

Aku adalah aku said...

Helmy;

kalau naik lif cepat lupa nanti.....

Aku adalah aku said...

Reen;

Aku ari2 online kalau takde apa-apa....selalu gak jenguk2..takde pon kau....