Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Monday, November 08, 2010

Demam + Penat + Suam-suam

Bila Abah demam, Mak pun jadi demam.....
Dua-dua ada semput, lelah, berlawan-lawan bunyi masa lelah....
Nampak betul Abah yang uzur...Mak plak automatik jadi lemah...risau dia....
Dan keputusan kitaorang bersama....aku kemas kain baju Abah ngan Mak....
Aam ngan Lin kemas semua lauk pauk...Adik kemas yang lain-lain apa yang patut...
Abah ngan Mak ada disini dirumah Aam....akan ada disini sampai malam Raya Haji....itu janji ler tu...

Dari hari Jumaat aku plak berperang dengan diri.....
Berlawan dengan perasaan sendiri...dah sampai ke Cameron pun tak hilang jugak....
Perit gak lah bila ada terselit rasa rindu (aku tau dia baca, tapi lantak la asalkan korang tak tau sape)
Dah aku lawan...semalam aku berjaya tak sms dia....tak cari dia.....
Tapi si empunya diri yang sorang ni tertunggu-tunggu gak sms dari dia.....
Ada ke?? Memangla takde....Sapelah diri, bukannya awek dia pun.....tak penting tau....
Dan kerana itu aku telah sms dia tadi...ha macam mana?? ada balasan tak?? takde pon....
Tu lah gatal sangat jari jemari nak menaip sms...cuba antar kat orang lain kan elok...haish elly elly....
Takpelah kalau dia dah malas nak pedulik aku.....nak wat camne..terima je lah kan.....

p/s : Sekarang ni kepala aku panas, mata aku panas, hidung aku panas..hati aku tak panas cuma suam suam manja je...

6 comments:

Pencacai Alim said...

aku peduli sama ko

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Aku senyum nih....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kalu tak kerana bas terjunam kat sana bulan lepas aku ada kat sana tu

Aku adalah aku said...

Brutal;

Ok

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

alahai...

sehati sejiwanya mak & abah ko..


sayu pulak aku..

Aku adalah aku said...

Reen;

Memang dorang macam ni....tu sebab tak leh terpisah....