Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Monday, November 22, 2010

Hujung Minggu Buat Apa?

Migrain aku ntah kenapa...kejap ilang...kejap ada lagi....
Dari Sabtu bawak ke Ahad....kejap sakit kejap ilang.....
Seksa jugak aku bulan ni...bila mengidap migrain yang bertalu talu...
Tapi masih jugak aku sempat membuat beberapa aktiviti.....
Sakit sakit pun bila ilang sakitnya, sambung aktiviti....

Pagi Ahad tu...sempat singgah beberapa jam di DARC.....
Melihat sicilik menunggang kuda...seronok jugak....
Aku dilarang melakukan aktviti tu...ada 3 bulan lagi......
Lepas tu aku boleh lah melakukan aktiviti yang agak lasak ni....
Tak sabar plak rasanya....
Berbual bual  dengan ketua trainer....
Bagi makan kuda kuda yang ada.....
Berbual bual dengan teman ku.....
Lapang sekejap hati...sebenarnya berdebar menanti pukul 2....

Balik ke rumah segarkan badan....
Bersiap siap untuk temujanji pukul 2 petang....
Berjumpa seseorang yang nak sangat aku jumpa....
Yeeyyyy...akhirnya jumpa dia....aku seronok je...dia aku tak tau la....
Agenda utama....makan, jalan, makan, jalan, makan.......
Aku katakan kalau keluar selalu macam ni....badan yang baru nak turun boleh naik jugak....
Macam mana aku nak capai matlamat.....

Ucapan terima kasih dah aku beri...sebab kesudian dia....
Kesudian dia berjumpa aku...kesudian dia melayan aku.....
Dah aku cakapkan...memang dia kawan yang baik.....
Tak pernah jemu berbual dengan dia.....
Terima kasih ye.....harap tak serik keluar dengan saya (cewahhh)

p/s : Bangun pagi ni sakit gigi tak boleh nak cakap...akibatnya setengah hari aku habiskan tido je kat ofis setelah menelan dua bijik pain killer.....

5 comments:

noor said...

sakit gg mmg tak bleh tahan..arghhhhh memang sakit yang paling sakit

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

cuba masa ko jumpa ko bawak bapak ko..agak agak dia berani tak... aku agak dia mesti kecut

Aku adalah aku said...

Noor;

Memang betul tu....semalam smp tahap rasa nak belasah orang sakitnya....sampai tak leh nak makan apa pun....

Aku adalah aku said...

Helmy;

Nampak macam berani....aku pun setuju dengan ko...memang dia kecut aku rasa....

Pencacai Alim said...

hujung miggu apalagi..tido..