Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Saturday, November 20, 2010

Tak selesanya.....

Semalam hari yang teruk untuk aku....
Ngalahkan gunung merapi yang meletop tu....
Keje aku macam biasa je.....
Tapi kesihatan aku yang kebelakangan ni......
Kejap ok kejap tak ok.....
Mudah sangat aku penat lesu dan sebagainya.....

Kurang rehat?? Mungkin.......bukan badan tapi otak.....
Menjadi pendengar setia kepada kawan kawan...... 
BKG yang dilanda krisis....kesian aku tengok....sampai bengkak mata.....
Tapi sempat jugak berkata....
"Ala biasa la bukan lembu, unta, ayam je pandai sedih, aku pun leh sedih tau"
"Anggaplah aku ni berkorban"......
Reaksi aku?? Ketawa dan jugak kesian kat dia.....
Nasihat dah ku berikan....semangat dah ku tiupkan.....
Tapi aku sendiri masih berperang........

Dan semalam aku tido tanpa banyak bicara.....
Siap semua keje, ke bilik dan pejam mata....
Dan sesungguhnya aku pasrah....keletihan dan kepenatan yang melanda.....
Dah tak mampu untuk berfikir.......ada jugak SMS yang sengaja aku biarkan tak berjawab.....
Cuma dari seorang teman aku yang sorang ni nasib agak sama ngan aku.....
Bertukar tukar pendapat dan SMS....giler kelakar bila layan dia.....
Kau sangat comel bila begini teman....hehehehe (ketawa sikit)...

Dan semasa n3 ini ditaip.....
Kepala aku sakit yang amat sangat......terasa ingin nak pulang....
Muntah tak payah nak cakap.....saat ni yang aku tak tahan....
Rasa ingin berbaring je.....aduhai...tak larat tul.....
Dan aku tengah dengan gagah melawan rasa tidak selesa ni.....
Mr. Blog adalah satu terapi...untuk alih perhatian......
Harap menjadi.....

p/s : Lesu badan, penat fikiran.....aku nak tido.....nak tido.......

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak sangka mr blog tu seorang doc bukan dog

Aku adalah aku said...

Helmy;
Kawan baik...dog aku nampak aku larikkkk....

Pencacai Alim said...

kesian kat ko..

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Kesian je ke.....