Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Monday, August 14, 2006

Senyum....

ROTFL Back-to-School Joke On The Cheek GardenerShopping SpreeBiker BabeMopping


Hehehehe...saje je aku letak karakter2 yg kiut miut ni.....kiut lak smileys ni mcm2 gaya....Bila aku tgk karekter katun2 ni aku pun dok senyum sorang2...ooopsss aku blom giler lagi tau...pun bukan syok sendiri...kekadang menda kiut camni la boleh ubat hati yg gundah gelana....So engkorang pun takde la boring sgt nak tgk blog aku nih...wakakak....

Tadi baru je terkantoi ngan big boss tgh aku dok syok melayari website..saje akunak cari gambo lawa2 nak letak kat dalam ni...lagi 22 minit waktu opis akan berakhir utk ari ni...esok pagi aku akan terus ke service centre ada PSM...hish tak abis mengaudit org perodua ni...ye la sama2 nak capai kepuasan pelanggan tu sbb aku kat sini...tapi keje aku bukan nak puas kan pelanggan mcm keje dot dot dot tu...hehehe...keje aku untuk membaiki dan memaksima kan hati pelanggan so kalau dtg lagi pun bukan utk komplen tapi utk beli kete lagi satu...hehehehe...okla mati idea aku nak mengarang hari ni....nak siap2 nak balik dulu....





2 comments:

creativelydesigned said...

cutenyer smiley yg tgh mengemop tu hehe

Aku adalah aku said...

nak ke...heheh