Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, August 16, 2006

Hari ini...

Semlm bila aku tengok mak dan abah..aku rasa terharu....terharu ngan kasih sayang diaorg berdua...maksud aku kasih abah pada mak dan kasih mak pada abah...aku rasa nak menitik airmata bila terdengar abah bisik pada mak..."tak tau la abang mcm mana awak tinggal sorang...rasanye abang pegi dulu"....aduh pedih ulu hati aku mendengarnye....
Semlm aku tido umah aam...siap je aku mandi terus belek kepala abah yg bisul tu...aku tengok ada nanah lagi...aku picit sampai abis nanah tu...pastu aku cuci dan letak ubat....lepas tu aku amik minyak panas dan urut kaki mak...bukan apa mak selalu ngadu kaki dia sakit dan rasa berat je...Nak kata terror urut tu takdela...tapi bolehla...hehehe...
Adik ipar aku lak tak berhenti2 masak kat dapur...dari mula aku sampai, sampai aku dah siap mandi dan berbuka pose..lepas masak goreng pisang, masak sup ketam, pastu masak sotong goreng kicap, pastu masak sayur goreng...ish konfius aku nak makan sebab byk lauk sangat...tapi yg paling penting aku makan jeruk maman...seeeeedaaaap....nganga lak adik beradik kembar tu dengar aku makan jeruk maman... Laughing 2....takpe nanti engkorang balik kg boleh makan banyak2...hehehe...
Penat aku ari ni...pagi lagi aku dah ada kat service centre...pastu balik opis aku balik, kul 3 kejar ke service centre...biasa la time2 musim audit ni mcm tu la jadinyer...kejar sana lari sini...dah la dua2 aku nak tgk..showroom nak tengok..service centre pun nak kena tgk... Mom And Kids
ni umpama aku ada ramai anak mcm katun ni la...hehehe...ala kiutnye...semlm aku sampai je haziq dah melompat2 suka tgk aku...cium n peluk dia sampai dia menjerit...pastu menguli si kecik hazim...eee tembamnye pipi dia..bulatnye....betul la org kata bila tgk gelagat budak2 ni...tgh penat pun leh hilang...itu baru anak sedara..kalau anak sendiri.... Mommy pagi tadi masa nak pegi keje dua2 budak kecik tu dah bangun...aku cium haziq dulu pastu baru cium hazim...sebelum tu haziq dok mengadu jari dia sakit...ntah kena apa la tu...siap buat muka kesian masa aku kuar...dia cium tangan aku pastu siap peluk aku...tapi kalau gaduh pun dengan aku jugak...hehehe...sikecik dua org ni la pengarang jantung hati aku.... Love You sekurang-kurangnye aku leh lupa kisah lara aku....hehehhe....






2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

hehehe...ko sajer nak kecurkan air liur aku 2 beradik ye elly..takper laa, ko tunggu la ri senin nanti, ko tau la nanti aku mkn jeruk maman bape mangkuk...wakaka...anak buah ko tu x nak tunjuk gambar depa kat blog ko ker? teringin gak nak tgk...tembam2 tu mesti cute miut...

Aku adalah aku said...

nak cuma tak berkesempatan je...hehehe