Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Saturday, August 12, 2006

Hari Sabtu - Aku Boring

Hari ini hari sabtu aku boring lagi...Bos aku mmg tak masuk ari ni..semlm awal pagi dia dah cakap sebelum dia menghilangkan dirinya...Aku suka kalau dia takde aman kepala otak aku ni... Kalau tak sekejap kang panggil aku kejap kang panggil aku....
Semlm aku tepon adik aku...hari senin ni dia dah start keje...mak n abah ikut sekali.... so seminggu la diaorg ada kat sini...yahooo!!!! bestnye...adik cakap mak bawak jeruk maman (Sayur kampung..tak tau la engkorang penah makan ke tak)..aku memang dah lama teringin..ni semua gara2 aku tgk citer kat TV3 yg dok citer pasal kisah ulam2 tu...Bukan apa last week aku balik kg sambil memasak ngan mak aku biasa la mulut aku mengomel membuat permintaan2 utk memenuhi selera tekak aku ni...Kekadang mak cakap aku ni mengidam mengalahkan org yg tengah mengandung....hehehehe...tapi aku mmg mcm ni...ala saper yg tak berkecur air liur dapat makan masakan dari mak sendiri...
Pagi sebelum pi keje aku sarapan ngan yatie (Ntot nama manja dia)..Dziehan(housemate aku lg sorang) dia yg dok rancang malam tu alih2 aku ngan yatie je yg sampai kat La tansa...pekena roti telur bawang sekeping itupun dah rasa sesak perut nak menghabiskannye...Ntah kenapa minggu ni selera makan aku seolah2 mati...aku hanya lapar dimata je...tapi bila makan mesti separuh je...Tapi yg peliknye badan aku tak jugak kurus...dok bulat mcm tu la jugak...Tapi azam aku, aku memang nak turunkan berat badan aku...kepada berapa kg...Syhhhhh...Biarlah Rahsia..Wakakakak....
Hari selasa hari tu main netball sampai terseliuh ibu jari tangan aku....sakitnye sampai ari ni...takpe esok (ahad) abah datang nak tunjuk kat abah mintak tolong urutkan...Mana taknye nak ikat rambut sendiri pun tak lepas...hehehe..Sakit woi dah lah belah kanan lak tu...susah la aku nak menulis....Semalam(jumaat) aku gi klas pun nak menulis sakit...nasib kelas kira2 so takdelah nak tulis panjang2..setakat tulis nombor2 je...Ni kejap lagi kul 12.00 tgh hari aku nak melesapkan diri aku...ingat nak pi merayap2 kat SACC sambil melunaskan bil tepon aku...Tadi yatie tanya aku nak buat apa pi SACC...aku jawab nak pi ngorat la...tu sebab aku jalan sesorang...hehehe...
Hari isnin ni meeting lagi..dah la hari boring...asyik meeting meeting meeting...bosan je aku...alamak aku tak update report sales lagi...takpe jap lagi aku nak pi kacau kak idah n nak update report dulu...Chow....

3 comments:

Puteri Satu said...

weh...jeruk maman? waaaaaaa...peberet aku gak tuh weh...sedap weh..aku suka..kecur air liur aku....maman masak lemak pun sedap ko...adoi....rindunya aku kat sayur maman ko...rindunyee aku.....aku tak peduli..minggu ni aku nak balik kg..aku nak suruh mak aku cari sayur maman gak...aku nak makan sayur maman gak....!

RaFFLeSiA MeRaH said...

haáh...bestnyer jeruk maman, taruk cili padi ngan ikan bakar, fuhhh, x terkira rasa dia weiii...x yah gi beli dik...mak kata ngan aku dia dah tabur depan rumah kita tu, minggu ni confirm dpt mkn nyer laa...kecur dah ayaq liuq aku ni...perut aku makin lapor dah...

Aku adalah aku said...

wakakak...kesiannye kekawan aku ni...meh la dtg umah adik aku..jeruk maman tu ada lagi...hehehe