Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, August 15, 2006

Sakit Lagi La Jari nih....



Ala seksanye aku pagi ni tetiba je jari aku yang terseliuh tu sakit lagi...sakit sebab aku cuba nak pakai suar panjang nak pi keje tadi seksanye..nak ikat rambut memang hari2 aku terseksa...Saje je aku letak gambar fazley ngan siti sebelah2...Sebenarnye cute kalau depa ni ada jodoh..tapi nak buat mcm mana dah suratan takdir...Siti nak jugak kat 'pak besaq'....
Hari ini aku sibuk sikit..tapi saje merehatkan otak sebentar, so aku masuk la dlm blog ni....update apa yg patut...Mlm tadi adik sms dan tadi aku pun call aam tanya keadaan abah...citer diaorg sama...abah nampak uzur... Crying 2 air mata aku ni memang ni dah ketepi dah...ala sape la aku nak luahkan rasa susah hati aku ni..betul2 takde mood...adik kata bisul dia tu naik nanah lagi...tak tau la abah makan ke tidak ubat yg amik ari tu...Risau lak aku...risau...risau...risau...






3 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

Aku pun tumpang sedih gak..aku paham perasaan ko camner kalau dah org tua kita x sihat...apepun ko kena tabahkan hati ko tu, sabar byk2...aku pun nak doakan moga2 ayah ko cepat sembuh... insyallah...kita samer2 doa key...

Puteri Satu said...

looor siannyer...ko sabarla bebanyak eh....aku doa ayah ko cepat2 sembuh..

Aku adalah aku said...

makasih kekawan...