Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, August 17, 2006

Angan-angan

Dulu2 aku pernah berangan dan aku rasa aku masih lagi berangan...nak jadi bos...sekarang aku hanya mencapai tahap second bos je....pastu aku berangan nak ada karier sendiri...tu aku masih belum capai lagi...pastu aku berangan nak ada bilik sendiri kat opis..tu pun belum dapat lagi...pastu aku berangan nak bukak bisnes sendiri..tu pun belum dapat...hehehe..banyak angan2 aku..sedar tak sedar umur aku 30... Judge


Dulu2 aku berangan bila aku dah keje...aku nak beli kete sendiri...itu aku dah dapat...nak ada umah sendiri....itu belum lagi...nak pegi melancong...itu aku dah dapat...nak naik kapal terbang..aku dah merasa...nak bercuti naik kapal sambil menyedut udara laut dengan yg tersayang(aku rasa romantik je)...itu belum lagi... Road Rage
Dulu2 aku berangan nak bercinta dgn org macam ni, org mcm tu...hehehe..akhirnye bercinta jugak tapi tak sama mcm aku angan2kan...hehehe...bila bercinta aku berangan nak berumah tangga...pun belum berjaya...hehehe...On The Cheek
Dulu2 dan sekarang aku berangan...kalau aku kawin...aku nak jaga suami aku..nak masak makanan favourite food dia...nak ada anak ngan dia...nak jaga dia dan anak dia...tapi itu angan2 la...yg lain aku tak leh citer sini...sensored...wakakakak....BBQ
Tapi kalau hidup takde angan2 tak seronok..jangan lak pulak asyik berangan satu pun tak menjadi...hehehe..aku dah azam make sure at least aku akan capai juga angan2 aku tu walau tak semua...hehehe...insyaallah...French

5 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

laaa...angan2 ko tu sebiji cam angan2 aku...wakaka, tapi memanglah masa kecik2 dulu la time kita nak berangan, dah umur 30 ni apsal x berangan ekk? sbb takut x sempat nak capai angan2 tu ker? tak...bukan camtu, time umur camni kita berangankan ari tua kita jer la...masa tu lebih baik kita tambah amal ibadat dari berangan tah ape2...ye tak...

Puteri Satu said...

looor..angan-angan apa salahnye....
aku nak komen entry ko yg sebelum ni....sian mak abah ko kan...tapi apa pun...aku harap ko sabar banyak2...ko kira beruntung sempat rasa kasih sayang ayah ko...aku ngan akak aku..tak sempat rasa pun...itu ko kena bersyukur tuh..ingat tau...

Aku adalah aku said...

insyaallah tuan puteri aku akan ingat tu....

abdul said...

laaa byk nya berangan.. bagus la... berangan utk rangsangan, bila ada rangsangan ia akan lebih aktif, bila dh aktif akn akn menjadi positif dan menuju kejayaan... bagus bagus..
tapi satu yg ely tertinggal... nak naik haji ke mekah.. saya berangan nk tido atas riba... wakakah

Aku adalah aku said...

ayahngah: abg tu pun ada juga berangan2...malas nak letak takut org kata riak..hehehe