Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, August 22, 2006

Hari2 yg agak membosankan...

Lepas mak ngan abah balik......hari sabtu tu...satu hari aku rasa sayu...masa salam abah..cium tangan abah..pipi abah kiri kanan..air mata dah ketepi...bila salam mak...cium pipi mak..terus aku nangis..mak pun sama...sedihnye...sapela nak jaga mak ngan abah kat kampung...malam adik sms bagi tahu mak ada bisul kat hidung...abah lak bisul dia yg kena belah tu dok ada nanah lagi...susahnye hati aku...esok kakak ipar aku (kak ngah) sampai ngan anak2 dia...aku tepon tanya kat dia mcm mana mak ngan abah...sebab dia ni staff nurse so dia tau la serba sedikit kan...kak ngah cakap mak tu bisul je...tapi abah ni bahaya sikit...so smlm kak ngah bawak jumpa doktor lagi sekali dan doktor kata abah kena jaga diet dia betul2...kak ngah cakap luka abah tu kak ngah cuci kat umah...pada kak ngah aku ucap terima kasih..banyak jasa kak ngah sebenarnye kat mak n abah jugak keluarga kami...
Hmm..nampaknye aku mmg kering idea nak mengarang 2, 3 ari ni...takde mood nak bercerita...
Zeus




3 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

ape saje dugaan yg ko lalui, sumer ni ujian tuhan buat diri ko, tabah, sabar dan redha...itu dah cukup bergelar sorg insan yg beriman...

Anonymous said...

bl kita di uji makna nya kita disygi oleh Allah...

apapun yg kita lalui dan alami jd kn la sbg azimat lam menempuhi alam yg dipinjamkn sementara wt kita...

sabar dan redha la yang gan apa jua yg di duga... ktn 2 sumer tuk kita lbh mengenali diri dan memahamo erti idup dan kehidupan....

Aku adalah aku said...

R.Merah:Tima kasih utk ko adik beradik yg selalu bg semangat kat aku

Kasih:tima kasih utk kasih...insyaallah...