Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, August 23, 2006

Fuhh...Lega....

Ari ni aku lega sikit...lega sebab..luka abah dah baik sikit...tapi abah takde selera makan..kesian abah...aku rasa lega sebab mak pun dah ok jugak...tapi aku tetap ingat kata2 kak ngah malam tadi...abah dan mak tu dah masuk peringkat uzur...kesian mak ngan abah...
Ari ni aku lega sangat....sebab aku tepon lecturer company account aku...ari tu aku tak dtg kelas dia dan tak amik exam...dia kata "laili saya tak buat pun test ari tu..saya ingat buat take home test je la...ramai sangat tak datang.."hehehe..kesian lecturer tu...tapi dia baik...aku lega bila dah lepas cakap ngan dia...borak2 kejap...pastu bye2 kat dia..sempat jugak sebelum letak phone dia pesan, "laili jgn lupa datang kelas ari isnin ni ye.." aku jawab.."Insyaallah saya datang.."aku azam aku taknak ponteng dah kelas lepas ni...Makasih En.Ezrien....
Aku lega jugak...dapat jugak akhirnye aku settlekan masalah customer ni..walaupun blom 100%...tapi biasala kalau customer ni..bila kita offer ni buat2 jual mahal...apa2 pun aku menang jugak sebab customer tu terpaksa terima cadangan aku..sbb dia dah takde pilihan lain dah...hehehe...Prinsip customer itu raja..tu bukan leh guna pakai sangat...certain situation customer pun kekadang silap jugak..hehehe...
Apa2 pun ari ni mmg hari yg melegakan aku...lapang sikit kepala aku...tapi esok aku kena gi bukit beruntung amik kete ngan customer tu...waaaaaaa......

3 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

apepun ko sendiri tau ape yg terbaik utk diri ko...take care, bila kita buat baik ngan org lain, org akan balas kebaikan kita tu...

Anonymous said...

yg penting wt baik jer elly, tp mesti la ikhlas...

biarla apa pun yg org nk wt kt kita, jgn kita wt org krn setiap perlakuan yg baik balasannya ttp baik juga :)

Aku adalah aku said...

Insyaallah...aku ingat kata2 korang tu...tapi kekadang depa ni suka amik kesempatan diatas kebaikan kita nih....apa2 pun sabar tu la ubat yg terbaik