Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, December 30, 2010

Pasal Keje....

Kerja 7 hari seminggu.....
Balik tanpa melihat sang mentari.....
Melawan stress dan pressure....
Dan masih lagi cool & tenang sokmo....

Dan kerana itu....
Ada juga airmata yang tertumpah....
Rapuh ek jiwa...ala sekali sekala je...

Demam bola sepak Piala AFF dah berakhir....
Demam diri sendiri melanda....
Hidung tersumbat, batuk batuk.....
Tapi tetap jugak bekerja.....

p/s : Keje keje keje...aku ni dapat penyakit workaholic balik gamaknya....

6 comments:

Pencacai Alim said...

mkn ubat..kja ibadah

slmt thn baru elly :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat tahun baru

noor said...

elly
hepi new year

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Selamat Tahun Baru

Aku adalah aku said...

Helmy;

Ko pegi mana....

Aku adalah aku said...

Noor;

Selamat Tahun Baru Noor....