Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Friday, December 03, 2010

Biar Kosong

Toleh toleh....Pandang pandang.....
Hmmm....ok aku amik masa 10 minit update blog...
Apa nak citer ek....buntunya.....banyak citer...
Nak mula kat mana....dari mana ek....

Rasa sunyi dalam ramai...ada ke??
Arghhhh sibuk yang melanda...membuatkan aku penat yang melampau....
Mata aku merah....nape ek?? Ntah sedih kot...
SMS pun tak berjawab...aku pun tak jawab SMS....
Sorry BKG....aku tido...geram kat Helmy...

Jumpa Mak ngan Abah malam tadi....
Nape tiap kali Mak ngan Abah nak balik aku sedih ek....
Selalu macam ni....tak suka la nak sedih macam ni....
Semalam ke KL ari ni KL lagi....
Boleh tak aku drive mata pejam...aku penat ni wei....

Dan aku tau 2,3 hari ni aku lalai....
Aku berdosa ni rasa sangat berdosa....
Tak nak ulang dah...tak nak ulang.....
Tapi aku benci apa yang tengah aku rasa sekarang....sangat benci....

Aku gelak...tapi kekadang hati aku kosong...
Pada mummy cantek aku kabarkan tentang rasa aku...
Kenapa aku rasa terrrrsangat kosong....
Kosong sekosong kosongnya....aduyai....
Aku dah kembali macam dulu....kosong kosong kosong....

Dan macam biasa bila aku macam ni...airmata pengubat aku paling mujarab...
Tido itu adalah teman aku yang paling setia....
Dunia gelap adalah teman yang paling akrab.....
Kerana ketika itu aku tak ingat apa apa...
Tiada rasa....dan ketika mata kembali terbuka...aku ingin terus lena...
Aku ingin menjadi Sleeping Beauty...tido untuk masa yang panjang....
Hanya bangun ketika aku rasa aku perlu bangun.....

p/s: Tak berjaya memotivasikan diri sendiri...tapi aku boleh memotivasikan orang.....berjaya....tapi aku untuk diri aku...gagal wat masa ni....

7 comments:

alien said...

org pernah cakap,

kadangkala kita pandai bg semngt nasihat motivasi kepada org, tapi kadangkala tidak berjaya memberi semangt kepada diri..

entah kenapa..

anyss said...

Salam,
Sekali sekala tak salah untuk jadi beruang kutub, sepanjang hari dalam selimut. Asalkan nanti, esoknya lebih bersemangat

Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia

Pencacai Alim said...

lama tk mai sini..byk entri miss ni..bru balek dr kursus..apa kabo? :)

Aku adalah aku said...

alien,

lumrah alam memang begitu kot....

Aku adalah aku said...

anyss;

haraplah semangat itu datang kembali....

Aku adalah aku said...

Helmy;

hoi

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Ala tak banyak pun n3 aku yang baru....aku sihat je...cuma stress...parents ko sihat?