Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, December 07, 2010

Lupakan Yang Lalu.....

Sejak akhir akhir ni aku selalu emosi......
Seolah olah aku ni hidup tanpa berpendayung.....
Ikutkan perasaan yang ntah apa apa......
Sedangkan aku rasa aku dah biasa.....
Tapi tak salah sekali sekala aku ada mengada ngada.....
Tapi kalu selalu selalu nanti semua lari....
Tak larat nak layan......

Sempena Tahun Baru Hijrah 1432....
Aku dah berazam nak lupakan cerita cerita lalu.....
Jangan pandang belakang...
Teruskan ke depan....jangan toleh....
Apa saje yang buruk jadikan sempadan dan teladan....

Akhir kata Selamat Tahun Baru Hijrah.....
Moga sentiasa dirahmatiNya...Aminnn.....

p/s : Janji apa saja dugaan aku hadapi dengan penuh kesabaran dan rasional....

8 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sampannya ada tak ?



hehehee...


Salam Maal Hijrah buat ko..

Pencacai Alim said...

kenapa2..sabar..slamat tahun baru

Cikbelog said...

jangan pandang belakang.Nanti nampak yang bukan2..selamat tahun baru :)

Aku adalah aku said...

Reen;

Salam Maal Hijrah.....

Belum jumpa sampan yang hilang tu....

Aku adalah aku said...

Pencacai Alim;

Ala biasa la...Salam Maal Hijrah...

Aku adalah aku said...

Cikbelog;

Tak sanggup....Salam Maal Hijrah

noor said...

salam maal hijrah
saya pun cam tuh kadang2
samalah kita mengubahnya kan

Aku adalah aku said...

Noor;

Ye marilah kita sama2....