Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Monday, December 13, 2010

Cuti Rehat

Bangun pagi ni..bertambah sakit badan ni....
Paksa diri siap siap pergi keje.....
Sampai opis bukak pintu bilik...duduk diam diam....
Hmmm...buat keputusan jumpa doktor....

Sementara menunggu giliran...
Ditegur beberapa orang....muka kelihatan pucat....
Mana taknya...aku dengan sekuat ati setabah diri.....
Menahan segala kesakitan.....
Cuba juga memberikan senyuman.....

Tibalah giliran jumpa doktor....
Dah agak dah akan dileteri.....
Bulan depan akan bermula rawatan sekali lagi....
Dan untuk ari ni...aku dihadiahi suntikan....
Sakit tau....nasib dapat rehat satu hari....

Dari tadi berkelip kelip mata....
Cuba melelapkan mata...tak jugak....
Layan TV...boring plak....
Jenguk blog...la lama aku tak update....
Pasni cuba tido lagi.....

p/s: Rindu awak la.....

2 comments:

noor said...

wah rindu sapa tu elly hihihi

Aku adalah aku said...

Noor;

Hehehehe.....