Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Sunday, December 19, 2010

Kelam kabut kemudiannya tenang.....

Bila fikiran tak tenang mula buatkan aku kelam kabut....
Dan kerana kelam kabut tu, huru hara jadinya hujung minggu aku....
Mana taknya....aku balik ke kampung hanya sehelai sepinggang....
Ntah macam mana aku boleh tertinggal beg baju....
Dan aku hanya dapat tau aku tertinggal beg hanya bila dah jejak umah Mak ngan Abah....

Untuk setelah beberapa lama aku tidak memandu di highway karak....
Ari ni aku memandu dengan kelajuan yang sederhana....
Sebab awal awal Abah dah bagi amaran....
Sebab Abah ngan Mak ada sekali maka aku pun ikut je kata abah....
Dan aku tau bila kita tau kawal fikiran, dan bertenang...maka semuanya berjalan lancar.....

Dan malam ni aku SMS dia....borak pendek pendek ngan dia....
Jaga diri ek....nanti ada masa kita borak....

p/s : Bila tenang semua nya ok aje....

8 comments:

alien said...

kan nice bertenang
:D

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tenang = cool = rileks.



(^_^) bila ko nak dtg rumah aku ni ?

noor said...

cool n ceria yehaaaa

Aku adalah aku said...

alien;

tq tq...

Aku adalah aku said...

reen;

tengah cari masa yang sesuai ni reen...

Aku adalah aku said...

Noor;

Yeeeehaaaahaa....yahoooooo

Cempaka R.Minta said...

ya bertenang akak

Aku adalah aku said...

Cempaka;

Sangat2 tenang...