Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Monday, October 09, 2006

Tak tau la naper minggu lepas aku tak leh masuk blog aku sendiri...hish...kesudahannya tak leh aku nak mengupdate apa yg patut...Hmmm ari ni Isnin, seperti yg aku jangka big boss aku akhirnya dtg ketempat aku n berjumpa...ye la pada jumaat lepas aku telah menyerahkan resignation letter aku secara rasminya kepada bos aku....actually sebenarnya bos aku dah tau dr awal lagi sbb masa dlm proses interview aku dah pun berterus terang kat dia...bukan apa aku taknak dia dengar dr mulut org lain, dan aku dah jangka pun bahawa company tempat baru aku keje tu nanti akan tepon sini utk bertanya mengenai aku...So alhamdulillah setelah mengharungi segala rintangan aku berjaya juga mendapat tawaran keje tersebut dan gaji pun adalah seperti mana yg aku mintak la kan....




Aku sebenarnya sedih gak nak meninggalkan bos aku sebab dah terlalu byk ilmu yg diajarkan pada aku selama aku berada disini...lebih kurang setahun 2 bulan sbg customer relations exec...drpd aku zero knowledge sampai la aku dah tau n lebih expert dr salesman2 yg kononnye mempunyai experience berbelas tahun tu...bos aku mmg ada citer yg big boss aku akan dtg at anytime utk jumpa aku...bukan apa dia nak try pujuk aku utk stay kat sini...tapi nak wat camner...dia dah terlambat utk itu....keputusan aku dah pun buat...sedih jugak terasa bila terpaksa meninggalkan bos aku dan kak idah....Utk bos aku Mr.Ricky, i will always remember ur advice...dia ni dah mcm bapak aku sendiri...walaupun kekadang kitaorg ada jugak perang dingin tapi tu biasa la kan...mmg bos aku ni la yg paling memahami hati muda aku...hehehe..aku ni mmg suka juga memberontak tapi dlm diam je la...dan bos aku ni mmg dah terlalu faham sifat aku, lg pun aku ni mmg rajin...hehehe...suruh la apa pun mmg akan siap on time...aku sedih dan aku sebak....To my bos Mr.Ricky, thanks for ur support towards me, without u here maybe i'm still blur untill now...Thank you bos...thank so much....(sob..sob...sob...aku dah start sebak dah ni)....6/11/2006 aku akan bermula ditempat baru....hmmm....

12 comments:

aNIe said...

Elly...Meninggalkan tempat kerja dan kawan2 di tempat kerja yang sudah bagai adik beradik pada kita memang menyedihkan ...

Apa-apa pun kita terpaksalah berhijrah untuk yang terbaik....

Selamat berpindah ke tempat kerja baru....semoga disana nanti karier Elly akan terus berkembang

Aku adalah aku said...

KL :terima kasih kak...sama mcm bos nasihat....masih lagi sebak...

Anonymous said...

emm.. hope tempat keje baru nanti akan lebih mengembangkan karier elly..
gud luck..

bak kata orang, jika sayang, lepaskanlah.. hee..he..

salam kenalan..

RaFFLeSiA MeRaH said...

oooo...keje tempat baru la ko pas raya ni ekk, semoga ko hepi selalu kat opis baru, ngan kengkwn baru kat situ...jgn lupa belanja aku pizza sampai kl nanti no...

Aku adalah aku said...

laddyberd: salam kenalan...harap2 je la kan..jgn badan makin kembang sudah...

RM: boleh sgt nak belanja pizza tu....nanti kita gi ye....

ZaKiN said...

siang tadi aku cuba nak komen.. tak bley la.. naper erk...?? selamat tukor kejer erk.. anggaplah tmpt lama pengalaman dan yang baru tue satu pelajaran key..

debikdebuk said...

Macam anak dan bapak rupanya kau ni.... Bagus la.. bertuah kau dapat bos macam tu...

Aku adalah aku said...

MK:Internet slow la tu...Anyway thanks ngan kata2 semangat ko tu...harap2 tempat baru nanti akan memberikan sinar utk aku...

Debik:Alhamdulillah setahun kat sini bos aku mmg dah mcm bapak aku...kalau suruh dia belanja makan pun dia belanja..syukur...

debikdebuk said...

Apa kata kau ikut macam bos kau tu...err...belanja orang makan... orang tu ialah....Aku laa....

Aku adalah aku said...

Debik:boleh no halnye...

d5 said...

tak aci arr klu nak belanja bukan debik jerr... LB pon nak gakkkkk..

Aku adalah aku said...

LB:jom jom....elly belanja meh...kita gi jln2 cari makan....