Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Thursday, October 19, 2006

Berbuka Pose

Semalam aku half day...saje2 amik cuti konon2 nye pegi wat facial...tapi takde ketenangan langsung aku semlm time facial....h/phone aku asyik berbunyi aje..lepas sorang sorang tepon....sampaikan ada sorang member aku nangis bila aku tepon dia balik sbb ingat sedih sgt aku tak pick-up phone...wakakakkak..dia nangis aku ketawa sampai sakit perut...sbbnye dia ingatkan aku marah dia...apala member aku nih...dah muka aku tgh keras ngan mask nak bercakap mcm mana...ish ish ish...rope2nye dia nak book aku ngan member aku lagi sorang utk buka pose....sebelum tu member aku kat tempat keje baru aku tepon gak...katanya bakal bos aku suruh aku datang bangsar seafood utk berbuka pose...tak kose la aku ptg2 nak ke tempat yg jam tu...aku kata kat dia pandai2 ler ko jawab...hehehehe..aku tau member aku ni mmg terror bab2 jawab nih....so hari ni aku akan berbuka di luar dan esok jugak...wah wah wah...penuh jadual aku minggu nih...nampak gayanye 2 hari je la aku berbuka ngan housemate aku....syukur rezeki aku murah dlm bulan ramadhan nih...


Hari Raya....

Bila aku gi blog2 org lain...kebanyakannya dah mengucapkan Selamat Hari Raya pada semua...Di kesempatan ini juga aku ingin nak ucapkan selamat hari raya pada semua member2 blog aku terutama rafflesia, maniq,puteri1, kak lady,debik debuk, liza dan juga member2 baru 13May, laddyberd, sunan jati, jalak dan sesiapa shaja yg sudi melawat blog aku ni.....Disini jugak aku ingin memohon ampun dan maaf kiranya sepanjang aku bagi komen kat engkorang semua aku telah terkecilkan hati korang, terkasarkan bahasa dan terlebih gurau aku mohon maaf ye....Jemputler dtg umah aku kat pahang nih....tak jauh dekat je...


Kuih Raya

Aku tahun ni takde la banyak mana sgt beli kuih raya....sederhana saje...tapi aku pasti mak mesti leterkan aku, sbb walau pun aku kata sederhana...mak mesti kata byk....takpe bukan apa leh bagi kat adik beradik aku yg lain....nak bagi kat mak mentua blom jumpa lagi..hehehehe...biasanye bebudak kalau dtg umah aku beraya..lepas aku bagi angpow...air pon tak sempat nak tuang...dorang dah chow....ingat aku balik sabtu ni nak buat 2, 3 jenis kuih..tak tau la boleh ke tak nih....

Sekali lagi aku nak pesan utk semua member termasuk diri aku sendiri, kalau drive utk balik ke kg tu berhati2 ler di jln raya kerana kampung kita tu tak lari ke mana...yg mana balik menaiki kenderaan awam, pastikan tiket semua dah ada dan ianya sah dan pastikan anda tidak diseluk sakunye.....Moga kita berjumpa lagi diblog2 yg akan dtg...Insyaallah....sayang korang semua....

10 comments:

13may said...

Sunan...tahun ni kita raya kat Pahang!!!!

ps: elly..awat tak angkat tepon...byk kali tepon tau...hahha!!

Selamat Hari Raya:)

peace...peace...pistol...beng beng!

Aku adalah aku said...

13may:meh ajak kekawan beraya kat pahang...

p/s:tepon???selalu angkat tapi takde bunyi....hehehehehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

terharu aku nko, sampai name aku carta teratas ko sebut yerr, hehehehe, ko balas budi aku ekk? muehehehe...okla, aku pun sesame la jugak, mintak maaf zahir batin ngan nko...mane terkasar, mane terkecikkan hati ko, mane terkurang, mane terlebih tu yerr...pasni 0-0 tau...

Anonymous said...

selamat hari raya.. errr.. kita blogger baru.. salam kenalan.. peace!

Sunan_Jati said...

Slamt ari raya....

Aku adalah aku said...

Night queen: Slamat Hari Raya...salam kenalan nanti kita singgah blog awak yek...

Sunan : Slamat hari Raya

Anonymous said...

warg.. thanz elly.. shahdu lak.. tisu..tisu ader?

Anonymous said...

errkkk.. tertinggal lak..
selamat hari raya..

Sunan_Jati said...

Cuti lagi ko! YO!

Aku adalah aku said...

Sunan: eh cuti ke kojo?